|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
bxman
Příspěvků: 110
Zaregistrován:
..
| Závada-hydraulika? |
Dotaz, padá mě při zaparkovaném bx brzy zadek, je možné že je to tím že mě syčí brzdový pedál? Dále mám pocit že auto je jaksi nakřivo kdýž stojí(když jede nevím) je to hydraulikou nebo je něco se zadní nápravou? Díky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:26.03.2008 11:05:59 |
bxman
Příspěvků: 209
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
jestli ti syčí při brždění brzdový válec, tak už je načatej a zadek padá právě kvůli netěsnosti brzdovýho válce ( brzdový okruh je napojen na okruh zadního pérování). pokud auto brzdí, moc bych se tím nezabýval a při parkování pouštěl auto dolů pákou, nevypadá to tak "hrozně", jako když je čumákem vzhůru :) Auto nakřivo v jakém slova smyslu? příčně na osu jízdy nebo podélně? jestli příčně (zadek výš nebo níž než předek) tak se to nastavuje regulátorama výšky, ty jsou pod autem u náprav, jestli podélně, tak je tam nějaká závada | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.141.0.xxx Vloženo:26.03.2008 12:39:18 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
jiste, pada zadek >> s nejvetsi pravdepodobnosti brzdovej pedal.
Jaksi nakrivo je pri dobre funkci vsech soucasti vec takrka nemozna, nebot obe pistnice (prava i leva) jsou spojeny. Neni tedy mozne aby byl v pistnicich rozdilny tlak, tedy rozdilna vyska na jednotlivych pistnicich. Doporucuju tedy zastavit na "opravdu" rovne plose a pote merit vepredu na obou stranach vysku lemu blatniku od podlahy a pak taky vzadu a pak teprv delat zavery. Ptz... MAM POCIT jeste neznamena, ze to je OPRAVDU nakrivo.
Pokud ano, pak jediny co muze bejt v riti je pistnice, kterazto muze bejt zadrena a nechce se prizvednout do stejne polohy jako protistrana, ktera muze mit jeste dobrej chod...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:26.03.2008 22:22:05 |
bxman
Příspěvků: 110
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
Nakřivo myšleno pravá strana výš. Hlavně při prudším zatáčení se zezadu ozývá podivný zvuk. Pravda, zadní pístnice jsem neměnil. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:27.03.2008 10:15:35 |
Fusionista :-)
Příspěvků: 1028
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: Závada-hydraulika? |
A nemáš zadní kola do /----, z toho třeba jedno víc nakloněné? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.249.141.xxx Vloženo:27.03.2008 11:10:54 |
bxman
Příspěvků: 110
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
No vidíš to jsem zapomněl dodat :), je to tak jak říkáš. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:27.03.2008 15:16:24 |
bxman
Příspěvků: 209
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
no jestli máš zadní kola do /--- natolik, že máš nakřivo celý auto, tak bych rád viděl to, co zbylo z ložisek v ramenou - nebo spíš nezbylo :D když dáváš auto dolů nebo nahoru, nelupe ti "cosi" vzadu? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.141.0.xxx Vloženo:27.03.2008 15:33:00 |
bxman
Příspěvků: 110
Zaregistrován:
..
| Re: Závada-hydraulika? |
Mno zadní ložiska byla měněna cca před rokem, vzadu to lupe akorát při prudším zatáčení. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:27.03.2008 22:38:41 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|