www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Marian
  Kubanec
  Zajda

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    Naše BX :)
    Naše BX :)

     
    Fórum >> Motory >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    výměna těsnění pod hlavou   
    Dotaz na odborníky (automechaniky).Jak je to s těsněním pod hlavou-je nutno měřit dle přesahu pístů jak je popsáno v "Jak na to"nebo lze podle starého koupit nové?Také jsem se někde dočetl,že po každém sundání hlavy (u vznětových motorů od PSA) je nutno dát nové šrouby.
    Dolů  ||  NahoruIP:86.49.19.xxx  Vloženo:22.01.2008 21:33:13  


    koule

    bxman

    Příspěvků: 355

    Zaregistrován:
    ..
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    Ja uz vymenoval nekolikrat a nikdy jsem podobny problemy neresil. Kdyz sem delal ropaka, daval jsem novy srouby a na ropakovi by se melo vzdy rovnat
    Dolů  ||  NahoruIP:82.142.70.xxx  Vloženo:23.01.2008 10:24:33  


    beix

    bxman

    Příspěvků: 123

    Zaregistrován:
    24.06. 2005
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    Píše sa, že šrouby by sa mali dávať vždy nové... Ja som nedal. Premeral som ich dĺžku (tuším 175 mm) a vyhovovala (, rovnaká ako u nového šroubu a žiadne rozdiely medzi šroubami). Somozrejme som ich dôkladne očistil a spodky pred montážou jemne namazal vazelínou.

    S tým uťahovaním je to ale väčšia zábava. Keď sa budeš hrať na siláka, zrazu začuješ hlasné "puk" a šroub pôjde otáčať bez odporu - neklamná známka strhnutia závitu v bloku. A máš "vydeláno". Takže s tým pridávaním stupňov by som bol opatrný, skôr by som to zatiahol menej.

    A to sa ti môže stať nielen s použitými, ale aj s novými šroubami, tak na to bachaaaaaaaaa.
    Dolů  ||  NahoruIP:217.64.5.xxx  Vloženo:24.01.2008 09:56:09  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    V podstatě to je správný dotaz. A správná odpověď zní, podle toho co do nás kopali ve školetak ANO. Podle přesahu pístů se volí základní tloušťka těsnení a připočítává se průměr z toho co se ubere při rovnání hlavy.pro tebe z toho plyne, že jestliže ti rovnali hlavu a obrali ji na jedné straně o 0,1 a na druhé straně o 0,3 , tak nové těsnění volíš jako součet síly starého a střed ubrání, v tomto případě 0,2. To je, staré, 1,5 plus opracování 0,2 a vychází nové 1,7. Samozřejmě, jestliže bys dal brousit ojmiční ložiska, tak nové těsnění je o sílu odbroušení na ložiscích tenší. je to guláš, co?,, smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.1.xxx  Vloženo:23.01.2008 18:11:23  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    Jinak sada svorníků na Bx, 1,9D stály necelé tři stovky, aspoň to tak bylo vloni, kdy jsem je kupoval naposledy.
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.1.xxx  Vloženo:27.01.2008 19:47:10  


    Oslik74

    nováček

    Příspěvků: 23

    Zaregistrován:
    ..
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    kdybych se aspon dostal k tomu správnýmu dotažení ještě před tím zminovaným puk,ale já se k nedostal ani na moment 100Nm

    Dolů  ||  NahoruIP:85.193.33.xxx  Vloženo:07.07.2009 21:54:59  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    Jo a svorníky se mění protože jsou už jednou nataženy a neskýtají záruku stupně pevnosti, ale čuníci je nechávají, akorát přiměřene přidají na utažení, třeba +30stupňů navic.
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.1.xxx  Vloženo:23.01.2008 18:14:22  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    Certe, ale kdyz brousis dyzlovou hlavu, tak neni duvod pocitat zbrouseni, protoze hlava je pred i po rovna a objem valcu se nijak nezmeni. Predpokladam ale, ze pri brouseni hlavy je automaticke brouseni sedel ventilu...

    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.2.xxx  Vloženo:08.07.2009 21:34:36  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    jj smileaha

    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:08.07.2009 22:40:55  


    BXmenbreak

    bxman

    Příspěvků: 898

    Zaregistrován:
    22.03. 2009
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    no co toz by byla vetsi komprese smile-))

    Dolů  ||  NahoruIP:89.103.100.xxx  Vloženo:09.07.2009 00:16:26  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    jenom krapítko, diesel má skoro rovnou palici, pokud nepočítám ty zkroucený do vrtule. U diesla jsou jen minimální prostory okolo ventilů a žhavící komůrka. Kompresi tam zvedneš jedině přehonováním na první či další výbrus, novými kroužky a perfektním zabroušením ventilů.

    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:09.07.2009 01:04:16  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: výměna těsnění pod hlavou   
    jen k tomu přetahování,je to asi o štěstí.



    já měnil na rencku těsnění,šrouby jsem dal staré a utáhl jsem to na 30Nm a pak místo na 270st.jsem to utáhl na 360st.,naštěstí šrouby to vydržely-jsem si popletl úhly.



    jinak se mi zdají občas ty momenty a stupně přehnané.

    když jsem utáhl na 30Nm a pak cca 100st a poté jsem to přejížděl momenťákem,tak tam bylo více jak 100Nm.dál mi momenťák nebere.což vyvstává otázka zda dotahovat o další 180st.?????

    Dolů  ||  NahoruIP:82.117.156.xxx  Vloženo:10.07.2009 18:31:18  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3931 hl.)
     
    Zadni (2967 hl.)
     
    Ctyrkolku (3081 hl.)
     
    Je mi to jedno (3304 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 13283

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS