|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
uživatel
Příspěvků: 33
Zaregistrován:
..
| dva cerpadla |
Cauko mam BX so servom a strasne ma sere kocka s regulatorom proste je to uz opotrebovane a chcem sa spytat ci niekto nerozmyslal nad dvomi cerpadlam 1-hydraulika (vymenim regulator za klasiku)2-servo cez regulator len neviem :) ako by sa to dalo zapojit na vyvody kocky.Nevie niekto poradit ???Dakujem | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:03.08.2007 23:16:31 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: dva cerpadla |
No myslím že to je kravina, někdo už dokonce zkoušel čerpadlo z Xantie, chvíli mu to šlapalo a pak to šlo celý do kytek. Jinak dvě čerpadla, jak chceš řešit dvojí nasáváni, dvě přepadové vratky, druhé uchycení čerpadla?? Myslím že než to vymyslíš, tak budeš mít kedlubnu jak pátrací balón a stejně to vyřešíš buďto repasem kostky anebo její výměnou za zdravější. Tož tolik asi k tomu...................., že áno chalania??????? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:04.08.2007 00:16:50 |
uživatel
Příspěvků: 33
Zaregistrován:
..
| Re: dva cerpadla |
Strucne mam 3 kocky 3 regulatory a kombinacie medzi nimy su uz zufalstvo (kazdy rozobraty plus cistenie)a dorobit drziak s dalsim cerpadlom plus prepad a sanie ak je to jediny problem tak ja ho nemam(dik za starost).Nic nieje zadarmo a navyse stabilita regulatora bez serva ... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:04.08.2007 08:20:39 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: dva cerpadla |
Jo, a předpokládám, že jsi si to dělal vždy sám. Že jo. Jsou věci mezi nebem a peklem co je lepší nechat na odborníkách, viz skutečnost, že kostky si téže nechám dělat od jednoho kamaráda co maká v citroenservisu.(značkáč). Já ji pak jen namontuji na vozidlo a je klídek, zatím se mi nestalo žeby nějaká závada či reklamace. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:04.08.2007 12:37:32 |
uživatel
Příspěvků: 33
Zaregistrován:
..
| Re: dva cerpadla |
Moj znamy robi servis citroeny (BX) už vyse 10 rokov a podla neho je najlepsie zohnat dvojicu regulatora a kocky zo skusenost mi povedal ze aj ked vymienal dobre kocky alebo len regulary bolo to 50/50.Co sa tyka rozoberania kocky nic zazracne tam nieje akurat tie casti ktoke tesnili presnostou vyroby uz tesnia menej (su poskriabane v osi a prepustaju olej)(kocka sa da jedine pretesnit na zaslepkach aby tesnila olej ENDE) vzdy som vycisti zalozil bez problemov.Kym bol olej studeny spinaie O.K. zohrial sa zredol a spinanie v haji.A neda sa mi zohnat dobra dvojica regulator kocka.Viem ze Xantie maju 2 cerpadla a vedeli preco ich davaju
servo sa sprava ako servo. V BX prietok cerpadla na taky vykon ani nestaci.Mne ide len o to aby aby servo islo a cerpadlo spinalo ako ma.Dal by som si to spravit aj tom mojmu znamemu len kedy by zohnal diely a cas druha vec je ze si veci najradsej robim sam ale poradit si dam proste viac hlav viac rozumu inak by som sem urcite nepisal.Inak dakujem vsetkym ktory sa snazia pomahat druhym.Dakujem | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:05.08.2007 10:43:04 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: dva cerpadla |
Kdyz uz jsme ted u regulatoru..Jak je v nem ten plisek s drazkou,tak v nem ma byt neco zahakleho?Nejaky pistek? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:05.08.2007 13:49:22 |
uživatel
Příspěvků: 33
Zaregistrován:
..
| Re: dva cerpadla |
Nie celkom dobre som ta rozumel ale regulator ma dva piestiky z kazdej stany ukoncene pruzinami ktoke udavaju otvaraci a uzatvaraci tlak.Na piestiku k prepadu je ku konci piestika dorazova drazka v ktorej je take "C" ostatne drazky su vlastne ventily. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:06.08.2007 23:01:32 |
specialista na BXka
Příspěvků: 16
Zaregistrován:
..
| dvojité čerpadlo |
V pekle viděli málo. Poslední verze BXek (viděl jsem to jen na dieslu a turbodieslu) měli systém jako na Xantii s dvojitým čerpadlem, které má v sobě obsažené omezení tlaku pro servořízení a vlastní systém pérování a brzd jde z druhé sekce, která má menší objemový výkon a vlastní systém je pouze s regulátorem tlaku bez kostky. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.236.208.xxx Vloženo:11.08.2007 15:36:33 |
bxman
Příspěvků: 236
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
no já sem rozmýšlel nad dvojitým čerpadlem z XA ale nevím jak je to se zapojením atd. Ale myslím si že jeden vývod z čerpadla XA by šel přímo na kostku. Přívod do hlavního zásobníku by se napojil na druhý vývod z čerpadla. Nicméně nevím co s vývodem z kostky do hlavního zásobníku dát tam vratku do nádržky? nebo ucpat ? otázka. Nebo je to pak možné udělat tak že to pujde přímo na posilovač a kostku uplně vyřadit? Tím pádem by kostka vypadla ouplně.
Se dvěma čerpadly to podle mne přinese více starostí než užitku a kostky se nezbavíš páč co ti bude regulovat tlak do serva?. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.19.2.xxx Vloženo:14.08.2007 18:03:08 |
bxman
Příspěvků: 236
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Jo ešče sem zapoměl akorát si myslím že pak bude nutný vyměnit hlavní zásobník za zásobník z Xantie. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.19.2.xxx Vloženo:14.08.2007 18:05:07 |
uživatel
Příspěvků: 33
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Dakujem za odpovede no odradila ma jedna vec priestor pre 2cerpadlo, nechcem to rozvazdat. Pomohla mi jedna vec ktoru som trochu podcenil a tou bol "brzdny valec" a to cez vrchny prepad neslo ani vela LHM dokonca aj brzdil dobre.Vymenil som ho a vsetko je O.K.
Vsetko je uz O.K. len som myslel ze to asi zapalim :) alebo spustim s kopca. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:20.10.2007 20:32:33 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Nekdo nekde neco videl. Panstvo citroenacke, beiksacke... V motorovem prostoru my popelnice nachazi se dvouokruhove cerpadlo jako z Xantie. Jak pise Robert, davalo se to na naftaky, na posledni typy. Ja to mam dobastleny od predchudce, nakonec jsem se do toho musel pustit poradne a alespon udelat poradnej prevod z vacky, nebot jsem do mel uplne dokur...y V dohledny dobe se chystam jeste na vymenu trubek od cerpadla k rizerni a k hlavni kuli, nebot to predchudce resil vysokotlakejma hadicema, coz neni vono. V kazdym pripade to mam zapojeny jak uz Robert poznamenal, tedy 6 pistku na posilovac a 2 pistky na zbytek. Funguje to i opacne,akorat to pak neposiluje. Zato je to nahore za 3 vteriny To uz sem taky zkousel. Mel sem tohle cerpadlo i rozebrany a je to uzasne jednoducha zalezitost. Jinak co se tyce reseni hydrauliky u me v aute, tak je to dost silenost, nebot je to asi takhle: Cepradlo 2-okruhovy, hlavni koule je presunuta z puvodniho umisteni zepredu na prevodovce nahoru na prevodovku, cely je to spojeny vys.talkou hadici a z hlavni koule to pak jde dobastlenou trubkou do sychrventilu za prevodovku dolu. K posilovaci vede nevzhledna hadice ktera nevypada nejak vysokotlace, ale drzi... System vratek je uplne nejvetsi silenost, nebot predchudce mel spoustu casu a zadny prachy, takze zrejme pote co se mu rozpadli ruzny vsemozny pavouci, proste natahal z ruznejch trubicek prepady znova a kdyz uz to bastlil bez penez, tak to taky podle toho vypada, ale taky sem se s tim uz porval a prepady zacali radne prepadavat tam kam maji.... No, zejtra bych mohl udelat fotku, aby ti co touzi po 2-okruhovym cerpadle videli, ze to zas tak hrozny neni, a hlavne: FUNGUJE TO a to jiz v tuto chvili BEZ PROBLEMU. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:21.10.2007 01:48:29 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Jeste jsem zapomel poznamenat, ze jelikoz to mam z vacky, musel jsem prohodit na jednom okruhu hlavicku pistku, abych se dobre dostal s trubkou k dire. Normalne je totiz cerpadlo umisteno na bloku pod altikem a dira na trubku je tedy na druhou stranu. A taky se musi upravit napinak a vymyslet system uchyceni cerpadla k prevodovce, nebot je to oproti klasickymu cerpadlu uplne jinak. No nakonec je s tim celkem srani, ale ve vysledku: zadny syceni, zadny poskubavani volantem, atd... proste to jednou za minutu cvakne a to jeste celkem neslysne a zveda se to, brzdi to a zataci to a peruje to a je to proste BOMBA!!!! Nemuzu si tohleto vynachvalit. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:21.10.2007 01:56:49 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Chi chi, jeste me napadla dalsi zalezitost a to remenice, nebot Xantiovy cerpadlo ma plocou 6-ti drazku a klasicka klinak, musi se zaspekulovat nad tim co je nejvyhodnejsi. Ja mel k disposici podelany cerpadlo z posilovace z ZXa (6ti drazka plocha) takze jsme z toho stahli remenici a upravili ji tak aby sla nasadit na vacku, Pak uz jen remen a pomoci podlozek vyladit soubeh obou remenic a utahnout a jedem... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:21.10.2007 02:02:38 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Tak si tak dopisuju z jednim clovekem a ten chce videt jak to mam zbastleny. Udelal jsem mu par fotek, jak ze to v ty my popelnici vypada, Dovoluji si tedy tech par fotek vystavit v mem profilu. Kdo shanite inspiraci, inspirujte se. Jeste jednou podotykam, ze to neni cely muj vytvor, ale ze toto vymyslel majitel prede mnou, za coz mu tedy skladam diky, s tim, ze se par veci bude muset jeste poladit a predelat. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.142.70.xxx Vloženo:07.02.2008 13:38:31 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: dvojité čerpadlo |
Oldtety má na svém TD origo čerpadlo 6+2 s drážkovým řemenem a je to tam od výroby. Je to pod altíkem ... Slíbil že mi to nafotí, jak to je uchycené, asi nějak podobně jak na Xa .. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.176.184.xxx Vloženo:07.02.2008 18:21:07 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
pokus - nedari se mi sem vlozit kopirovanej text
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.142.70.xxx Vloženo:08.02.2008 09:17:03 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Ani kdyz to napisu rucne, doboha | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.142.70.xxx Vloženo:08.02.2008 09:23:51 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: dvojité čerpadlo |
Boze, konecne se mi to sem snad povedlo dat... Uf
Tohle jsem psal jednomu clovickovi ohledne drzaku:
Tak a jak bych si to predstavoval (ale nejde to):
Celej problem je v tom, ze tyhle stary motory nemaj jednu diru na bloku, ktera je pripravena pro kolik. Ten ma zabezpecit to, aby se sdruzenej drzak prislusenstvi "neje*al" a drzelo to poradne. Existuje spousta lidi, kteri tu moznost dat 2o-cerpadlo pod alternator vyuzili, ale brzo sel celej sdruzenej drzak kukat, ptz vibrace ho proste ulomili, nebot na techto starych motorech drzeli jen na dva srouby. Spravne totiz bloky posl. BX a prvni Xantie s 2o-cerpadly mely diry tri pro dva srouby a kolik, coz zabezpecovalo stabilitu a dlouhodobou funkcnost.
Slysel jsem taky o chlapkovi, kterej nevahal vzit do ruky vrtacku a do bloku se jal diru pripravit, ale dle myho byl dost odvaznej a vysledek byl urcite nejisty, nicmene, co jsem slysel, tak se mu to podarilo a funguje mu to dlouhodobe. Ja do toho urcite nepujdu z toho duvodu abych to nezku**il a cena za ten sdruzenej drzak je taky prilis vysoka... Jestli si dobre pamatuju, tak cenikova cena je 7500,- bez DPH. Coz se rovna skoro cene meho vozu.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.142.70.xxx Vloženo:08.02.2008 14:22:06 |
bxman
Příspěvků: 106
Zaregistrován:
12.02. 2008
| Re: dvojité čerpadlo |
...Tak tos psal me-uz sem se zaregistroval))
Ted sem jen trochu na vazkach s volnym mistem pro toto cerpadlo,pac mi tam jeste prekazej trubky abs a klimy.Navic mam slibeny klasicky cerpadlo za 1/3ceny..ale zase zbavit se kostky je lakavy..stejnak bych musel vymenit regler a kostku..
A ještě-regler s aku kouli je tedy pro bx bez serva a servo je rovnou pripojeno na viceobjemovy výstup(?)-tj 1 trubka? nejsem si jisty-nejdou z kostky do serva 2 trubky?-mozna ta 2.je vracecka?..
Zkouknu-abych nekecal,jinak DIKY! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:212.67.86.xxx Vloženo:12.02.2008 16:35:24 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|