|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Padání nafty 1,9 D |
Zdravím vás pánové a poprosil bych o radu. Známý má BX 1,9 D a auto mu přestalo startovat, padá mu nafta (po napumpování na filtru motor normálně nastartuje).
Zatím jediné, co jsem zkontroloval byly přepady a ty jsou v pohodě. Co můžu sám dál zkontrolovat? Je někde v té pumpičce nějaký ventilek, popřípadě jak se na něj dostat? Pokud je to čerpadlem, jak to zkontroluju - kam se podívat, popřípadě sáhnout? Musí se čerpadlo přetěsnit a co to obnáší (demontáž čerpadla)?
Děkuji všem za rady.
MíraCB | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.70.241.xxx Vloženo:10.03.2007 22:58:32 |
bxman
Příspěvků: 87
Zaregistrován:
..
| Re: Padání nafty 1,9 D |
zkontrolovat těsnění v pumpičce,stává se při výměně filtru ,že ho tam zapomeneš dát a nebo ho tam dáš špatně.je tam vypoučtěcí ventilek zespodu,jinak pak jěště zkontrolovat celé vedení až k nádrži,které je po pravé straně zespodu vozu.nejčastejší problem je ve spojích mezi hadičkama když se vymačkaj takže někdy taky jenom stačí stáhnout spoje SK páskama a je to v pohodě. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.125.xxx Vloženo:11.03.2007 22:18:31 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: Padání nafty 1,9 D |
jak píše liskyn-zkus napřed podávací pumpu,ta bývá většinou příčinou padání nafty.Membrána pokud je zteřelá neudrží palivo podtlakem a to pak teče dolů.Na Johnyho BX byl ještě problém s padáním nafty v ohřívači nafty vzadu na motoru(1,8TD) kde byl jeden holendr volný v předehřívači a taky padala nafta.A jak píše liskyn vedení paliva-problém bývá většinou na přechodu trubky a hadice u pravého př.podběhu.Hadice bývají zteřelé a pouští.Většinou stačí výměna toho cca 1,5 m hadice od trubky k podávací pumpě a mezi pumpou a vstř.čerpadlem.
Přepady i kdyby byly špatné by neměly zapříčinit padání nafta před čerpadlem-to je po uzavření ventilu paliva zalité naftou pořád,takže příčina bývá většinou před čerpadlem a ne za ním.
Tož asi tak k tomu,hodně štěstí při hledání a úspěchu při odstranění závady. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:12.03.2007 07:44:03 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13282
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|