|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| zdechá za jízdy |
Zdravím,prosím o radu. BX1,4 jednobod. Startuje v poho,ale bez ohledu na to,jestli běží na volnoběh bez varování zdechne. Stává se i při studeném,či zahřátém motoru. A to i při zařazené pětce,plynulé jízdě,bez zaškytaní najednou zdechne. Musím opět nastartovat a za 2km např,se opakuje. Vyměnil jsem svíčky,cívku,kabely,víčko rozděl.,AC pumpu,filtr paliva....a už nevím.Setkal se někdo s tímto?? Díky. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.233.xxx Vloženo:05.02.2007 13:26:26 |
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Me tohle delalo fuego - byl to spatnej kontakt v pojistkovy skrince. Francouzi proste elektriku neumi pordne nadimenzovat (dle meho skromneho soudu). | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:194.149.102.xxx Vloženo:05.02.2007 14:06:56 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Asi bych šel spíš po elektrice, volný kontakt ve spínačce apod.a pokračovat dál, uvolněný konektor některého čidla, je toho spousta... Další věc může být ucpané odvětrání paliv. nádrže a tím vzniklý velký podtlak v paliv. nádrži, ale to byl problém spíš karburátorových motorů s paliv. čerpadlem na motoru ... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:05.02.2007 14:12:12 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Fraktal byl rychlejší.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:05.02.2007 14:13:01 |
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Díky všem! Odvětrání nádrže jsem taky zkoušel,ale už jsem na to asi přišel.Teď čtu vaše odpo,po půldenním pátrání a Fractal má asi pravdu.Něco bude buď ve spínačce,nebo v pojistkové skříňce.Tato možnost mě napadla už dřív,měřil jsem napětí nacívce,když to zdechlo. Jenže šťáva tam pořád byla. Až teď,zoufale opakujíc všechny kroky,jsem to zkusil ještě jednou a zkoušečka zhasla. Před tím to byl asi takovej mikrookamžik,že jsem si toho nevšiml a při měření to ukazovalo,že tam šťáva jde.Auto překopaný,všechno vyměněno a nakonec taková ptákovina.Ostatně jako vždy u podobných závad Zítra vykuchám spínačku,ještě jednou dík!! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.233.xxx Vloženo:05.02.2007 18:05:13 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: zdechá za jízdy |
Jedna z možností je též na 1.4ce ten modrý konektor u plusu na akumulátoru. Jeho druhý konec je za nádržkou LHM na těch dvou relátkách. Jedno z nich spíná chod palivového čerpadla a počítač pod sedačkou spolujezdce a druhé zapalování, jiskru.Velmi často se uvolní spoj v trojbodu pod blatníkem, nebo u vozů po čelní kolizi je pod nárazníkem poškozená izolace a následná oxidace mědi udělá své.Ještě než začneš kostit svoji spínačku, tak na pojistkové desce jsou dva stejné konektory jeden obsahuje 4 rudé a druhý 4bílé vodiče. Skus je přemostit jinými vodiči, takzvaný bajpás,to ti napoví hodně o stavu spínačky, protože jestli se závada projeví přes bajpás, spínačkou to není, a musíš hledat dále. To ti zatím stačí, čus ČERT | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:05.02.2007 23:24:15 |
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Tak jen pro info,opravdu zaoxidovaná kostka v pojistkové skříňce. Včera jsem ujel zkušebních 10km vkuse Za trest nedostane w-power!!
Ještě jednou děkuji všem za příspěvky. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.233.xxx Vloženo:07.02.2007 16:40:03 |
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
No vida. Ono se vyplati jezdit i v americkejch skopkach, tam clovek taky prijde na ruzny neduhy - pak ho nejaky nemocny evropan nemuze prekvapit :) Tak trikrat hura a mnoho stastnych kilometru na zelenem slizu :) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:194.149.102.xxx Vloženo:07.02.2007 16:53:54 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Nechapu jak nekdo muze rici, ze francouzi neco neumi. Ted v tuto chvili po nekolika letech opravovani citroenu, vcetne XM 3.0 V6 si nedovedu predstavit jednodusii a promakanejsi auta | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:07.02.2007 21:15:25 |
uživatel
Příspěvků: 27
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Trochu kontraproduktivni prispevek :))) Kdyby to umeli, tak bys o tom aute nemusel nic vedet :)) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:194.149.102.xxx Vloženo:07.02.2007 23:32:25 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
To koule: nechci tu rozvíjet další polemiku, ale BX je ve své věkové kategoriii jedno z nejhůř přístupných aut - myslím na opravy, jak dlouho třeba měníš přední rameno... přes hodinu výměna žárovek v přístrojovce...a další a další. Abych srovnal předek s předkem, např.na escortu jsem měl přední rameno dole za 15 min. a stejně tak trvala i montáž nového. A za 1010,- Kč by se mi ani nevyplatilo přelisovávat silentbloky.Ty časy jsou mnohom delší, než u většiny jiných značek. Už jednou byly na druhém klubu kvůli tomu fanatismu velké rozbroje. Tohle auto je opravdu srdeční záležitost Prostě někdo tomu fandí a chce se mazlit, někdo na to čas nemá a potřebuje jezdit, tak volí jinou variantu. Nemá cenu to tu dál rozebírat... Jen tolik, že ve stejné cenové a věkové kategorii jsem měl už několik aut a nestrávil jsem za ta léta souhrně pod nimi tolik času, jako za necelý rok pod BX. A i když to byly třeba drobnosti, než se k nim dostaneš, vyrostl bys... Bohužel BX jsou vozy, na kterých se nejvíc projeví zanedbaný servis předešlého majitele, a bohužel na většinu závad začneš přicházet časem, ne hned...Možná jsem neměl zrovna štěstí, ale jak tady čtu denně příspěvky s neustále se opakujícími problémy, nebyl jsem sám... Čím víc je toho v autě nacpaného, tím víc je zdrojů poruch... Já osobně upřednostňuji jednoduchost a spolehlivost...Tož asi tak k tomu, jak by řekl Boban... PS: ...co osoba, to názor, ale prosím - pokud možno slušně... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:08.02.2007 07:44:34 |
bxman
Příspěvků: 159
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Máš pravdu je baječné mít hlavu pokapanou lhm.Ohledně ramen mam sistem a neni rozdíl proti jinym vozum.A navic litina je litina,plechové vylisky no nic moc.A pravidelny preventyvní servis ušetři mnoho penízku.Třeba zadní ramena včas rozdelat a vičistit,máznout a je ušetřeno.Nebo ne?? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.188.32.xxx Vloženo:08.02.2007 08:25:14 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
To tomc: na sieře i na escortu je spodní rameno (jiné tam ani není)ocelolitina, ne plech.... na obou je obdobná konstrukce, rozdíl v podstatě jen ve velikosti, cena za kompletní rameno vč kuláku a silentbloků (na BX jsem koukal min. 2800,-) Jinak proti BX nic nemám, pokud ho neprodám, budu ho dávat po chvilkách dohromady jako "klubové" auto, bohužel dělám skoro všechno venku a to je v zimě dost nepříjemné. A k tomu preventivně rozdělat, vyčistit, promazat - tolik prevence, jakou potřebuje BX, jsem nezažil u žádného jiného auta a všechna sloužila naprosto bezproblémově....Teď jsem zvědavý na Terrano, rozvod je tichý, vidlice 6 OHV s rozvodem řetězem, prý držák, tak uvidíme. Ale s těmito příspěvky bychom už měli někam jinam.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:08.02.2007 10:33:51 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: zdechá za jízdy |
Kanyza má recht.
Hoďka na podsvícení palubky? Pořád ještě brnkačka. Oproti Xantii - nástupci.....
Zlatý Passat rv.86!! Ale díky "plechovému" podvozku nesjel do dvora musel bydlet na silnici.
Něco za něco. Jako ve všem. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.90.xxx Vloženo:08.02.2007 20:25:50 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
Přesně tak, Jardo, něco za něco. Jsme sice už mimo původní téma, ale prostě na to auto nemám tolik času, kolik by vyžadovalo a minimálně do práce se nějak dostat musím, takže jsem to vyřešil jiným, ktéré zdaleka tolik údržby nepotřebuje. A tohle bude při slušnějším počasí "na hraní", pokud ty investice nepřesáhnou mou ochotu do toho vrážet. A pokud se najde kupec, třeba i na díly, půjde do světa... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:09.02.2007 07:21:11 |
moderátor
Příspěvků: 1597
Zaregistrován:
..
| Re: zdechá za jízdy |
jj..souhlasim s váma kluci BX potřebuje řádnou údržbu a jednoduchosti jsem si nevšiml.nutnost rozebrání půlky kvůli nějaké výměně čehosi mě štve,ale to by přece nebyl fracouz,ale tohle už vlastně neplatí.. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.77.70.xxx Vloženo:09.02.2007 07:46:12 |
bxman
Příspěvků: 149
Zaregistrován:
26.06. 2005
| Re: zdechá za jízdy |
Kluci máte svatou pravdu. BX je prostě technicky odlišné než jiné auta a s toho vyplívá složitější údržba. Kolikrát si taky říkám že půjde z domu když jednu poruchu odstraním a druhá se téměř okamžitě objeví. Ale na konec ho zase nějak dám do hromady a po úspěšném odstranění závady jsem pyšný že jsem spravil poruchu i u tak technicky vyspělého auta jaké BX bezpochyby je. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.240.178.xxx Vloženo:10.02.2007 10:29:39 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|