|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Po delším študování katalogů náhradních dílů jsem zjistil že 1.4kové motory je vyráběly ve 3 různých kilowatážích a to 51, 55, 59 KW. První výkon padá, protože to byl karburátorový model a nedovedu si představit, kdo by šel do zeslabení výkonu motoru a tím pádem do zhoršení jízdních vlastností.mezi 55kovým a 59kovým by snad měl být pouze rozdíl ve výšce hlavy a tím pádem je na vyšším kompresním poměru, pak snad zadlabání prostoru pro hranu ventilů v pístech. Snížení i to zadlabání by se mělo v amatérských podmínkách velice snadno vyrobit. Jde jen o to dostat 59kový motor do pazuch a vše přesně oměřit a spočítat o kolik snížit hlavu, jak hluboké ventilové zádlaby. Výrobní kapacity bych tu na to měl, bo mi Vysoká škola jde na ruku a v jejich dílnách mi zrobí cokoliv co vyšpekuluji. Platím pouze materiál a hodina jejich práce je na dohodě, bo většinou za hubičku.(za práci na výrobě dvou zadních pístů do hydrauliky jsem platil pětset kaček) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:22.10.2006 12:49:57 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Čerte jak jsem psal v tom přehledu dílů Cit-Peu,tak se kompresní poměry pohybovaly od 9,3:1 po 10,2:1.Dalo by se to určitě spočítat,ale už su tak dlouho ze školy venku že si ani netroufám zapřemýšlet podle jakého vzorce ačkolimě tokdysi učili v dobré víře že to budu někdy potřebovat.Ale nějaký průmyslovák by to mohl spočítat-vlastně jde jen o výšku stěny válce,nebo aspoň si to myslím.Ve F se jezdí pohár na Saxech a Xsarách a tam dostávají z 1,4 skoro 70 kW bez větších zásahů do motorů které jsou všechny stejné,takže by to jít mělo bez větších problémů.Koukaljsem všude možně,alemimo výkonů a vrtání se zdvihem jsem na výšku hlavy jako takové nenarazil. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:22.10.2006 14:58:36 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Bo asi by věděl kovboj, protože on něco takového měl teď nedávno v parádě. Budu muset asi na návštěvu do Mělníííííííka | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:22.10.2006 15:11:53 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Bobane, mrkni mi jestli jsou všude shody vrtání - zdvih, úhlování vačky. Jestli jo DU DO TOHO néní nad zlatý český pazourky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:29.10.2006 13:23:15 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Čerte podle všeho je rozdíl fakt jen v té kompresi a možná ve vyšším tlaku paliva,ale to není nijak výrazně specifikované.Ostatní díly-od šál přes ventilové pružiny po vačku jsou dle dostupných info stejné,takže se do toho pusť.Třeba se z toho nakonec vyklube i víc než jen těch 59 kW. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:30.10.2006 07:31:00 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Tak jsem si z kámošova Zx udělal pokusnýho králíka bez jeho vědomí. Odešlo mu dopravní čerpadlo paliva a jelikož za to do Zx chtějí na vrakáči dvojku a v krámě desítku, skusil jsem ,,náhradu". Nahulákal jsem rotačku z devatenáctky rendla, kde je válečkové a přereguloval jsem jsem vstřikový regulátor na 1.25 a pak jsem se nestačil divit. Špicově to startí, táhne od spodu jak diesel, hrabe na trojku a na stodevadesáti jsem se začal bát, protože to střevo má v prde** uložení přední nápravy a prostor mezi svodidly mi začal být úzký.. On je nadšený, že prý mu to tak nechodilo ani když to bylo nový a tak rajtuje co to dá. po týdno mí hlásil spotřebu, jako slušňák to vzalo 6.3 na sto a styl prase 9.6 na sto. Tož Jóóóó. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:05.11.2006 13:40:12 |
bxman
Příspěvků: 148
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Hlavne aby jsi ho nemel na svedomi,kdyz nema v poradku tu osu. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.220.202.xxx Vloženo:05.11.2006 18:58:03 |
nováček
Příspěvků: 9
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Ahoj BXáci to zní lákavě budem držet palce jinak díky čerte za radu ohledně prosvěcování dobíjení uhlíky to nebyly ale klíňák byl nemocnej po výměně vše v pohodě přeji všem příjemný den Janina | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.246.xxx Vloženo:06.11.2006 15:54:25 |
bxman
Příspěvků: 331
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:193.84.186.xxx Vloženo:05.11.2006 19:33:01 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Co se týká pružin ventilů, budu tam praktikovat zkušenost starých motorářů, 1.5-2mm podložka z hovězí kůže a dvě vymezovací podložky.Bude se to chovat jako tvrdší pružina, ale nebude to ,,klapat" do těla hlavy.Bo dokonce někdo říkal, že v návratu je ten ventil rychlejší než s daleko silnějším pérem a nenamáhá to tolik rozvoďák. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:08.11.2006 22:22:33 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Čerpadlo mám ještě jedno, bo největší prča je že pro vrakáče je bezcenný pokud netlačí 3,5atm. . Nám bohatě stačí kolem dvou a ještě zbyde.Čtyřbod už na takové čerpadlo nenastartuje a když, tak jedině na kšandastartér a ten je velice nepraktický. Bo teď bude ,,zástavba"" do sacího koše Bxka. Pak ten kompresní póměr a poliši všech okolních zemí podělejte se. Nebo jak to hlásali komančové na kdejaký fabrice. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:05.11.2006 20:47:52 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Nedá mi to: A co namazat blok motoru psím sádlem? Zkoušeli, zkoušeli? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.90.xxx Vloženo:16.11.2006 07:25:13 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Čerte narazil jsem na (zatím jedinou mimo komprese) odlišnodst v těch jinak výkonných motorech-ty 59 kW by měly mít silnější pružiny na ventilech.Aspoň v jednom povídání byla zmínka o tom,že jsou dvě objednací čísla na ventily a byly u nich různé výkony.U těch silnějších bylo dokonce 64 kW-možná motor na nějaký specifický trh,ale asi se do něčeho dával.A místo 55 kW tam bylo uváděných 53,alemožná je to jen jiný přepočet výkonu.Zkoušej dál,ať pakmůžeme nadělat spoustu nadupaných 1,4 k pokořování Oktávek-sorry Dalíku,to není nic osobního na Tebe,ale na značku. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:06.11.2006 12:13:14 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Bo psa je mi líto, nedal bys svoje???????????? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:16.11.2006 23:05:03 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Ale né víc jak deset kilo!!!!!! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.90.xxx Vloženo:19.11.2006 21:28:27 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: jak z 55KW na 59KW u1.4Tge |
Beru, ale v litrovejch sklenkách, ju? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:20.11.2006 21:04:04 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13282
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|