|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
bxman
Příspěvků: 132
Zaregistrován:
..
| je stejný |
jsou stejný regulátory výšky BX a Xantie od spodu vypadaj že jo | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.106.xxx Vloženo:09.08.2006 13:53:39 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
jestli myslíš korektory,tak ty jsou stejné na všech Citrouších,jen ovládání je rozdílné-buď tvarovaný drát,nebo plastová táhla.Rozdíl je jen v nasazení přepadů . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:09.08.2006 13:58:23 |
bxman
Příspěvků: 148
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Jooo jsou stejny .Zrejme vyvynuli neco tak dobryho,ze maji vystarano na nekolik stoleti
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.220.202.xxx Vloženo:09.08.2006 20:19:15 |
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Dneska jsem se dívala a korektory jsou stejný na CX,BX a dokonce jsou ty samé i na DS z roku 1963. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:09.08.2006 20:03:32 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Jenyk udeřil příslovečný hřebíček na hlavičku-proč vymýšlet něco nového když to původní je plně bezproblémové už nějakých 50 let a přes dvě století i tisíciletí.Něco takového má snad jen Škodovka se svým skvělým 3x uloženým klikovým hřídelem ze Š 1000 který se dělá pořád(a to je ještě hodně podobný motoru Renault z R4). | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:09.08.2006 22:23:46 |
simply clever
Příspěvků: 194
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
No jo, vyvoj a pokrok | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.76.xxx Vloženo:09.08.2006 20:16:05 |
bxman
Příspěvků: 393
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
To Boban: nebuď "vošklivej" na škodovku... Kolik nás na ní nebo trabantu začínalo.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.13.xxx Vloženo:10.08.2006 12:18:59 |
moderátor
Příspěvků: 1597
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
škodovky jsou "dobrý",kdybych neměl BX,tak jsem začal taky na škodověnce | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.77.70.xxx Vloženo:10.08.2006 12:21:48 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Kluci to není ošklivost,to je příměr že mimo Citroenu se ještě něco vyrábí tak dlouho.Sám jsem na Škoďárně začínal a mám jednu dodnes jako pracanta na tahání a dovoz materiálu.Jen ta 3x uložená klikovka se mi namanula k přirovnání.Jinak proti Škoďárně skoro nic nemám. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:10.08.2006 13:47:23 |
bxman
Příspěvků: 132
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
a to zkuste ještě porovnat původní motor Oktávii Felície s Favoritem zkoro nic se nezměnilo ale jinak co vymyslí česká hlava na Tatrách (nákladních) Japonci hledali kardan a nešlo jim do hlavy co to tam je za rouru a kdo vý něco o tom novém motoru co si tady dali patentovat já to vyděl jen zrychleně v televizi ale má to fungovat úplně jinak výkon na horu spotřeba dolů to naftovej cartel asi nebude mýt radost jestli se to ujme tak zdar českým hlavám já ji má jen načepici | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.106.xxx Vloženo:10.08.2006 20:32:25 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: je stejný |
To je fofr jak od citroena se dá přejít ke škodárně, nejen citroen používá osvedčené díly nebo řešení. Dělají to všechny automobilky ve světě a názorná ukázka je zapalovací cívka. Tato se používá:
Škoda Felicie1.3....1750,-
Škoda Favorit 1.3....1750.-
Škoda oktavia 1.6....4500.-
Ww vento1.8..........7860,-
Seat Ibiza 1.3,1.6....5460,-
je smutné že ač se jedná o totožnou cívku s tvarovečem, ceny se liší a nejen o pár korun, zřejmě si prodejci myslí že čím dražší kára tím jsou lidi schopný víc dát a oni víc trhnou. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:13.08.2006 13:51:23 |
uživatel
Příspěvků: 37
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Pedro2: mám dojem, že blok toho motoru 1,3 OHV (s jemnými úpravami) provází škodovky už od dob 1000MB (tisíc malých bolestí ) - přes Favo, Feldu a mám dojem, že i do nějaké Fabie to helmuti nacpali.
Čert přitom to je všechno (až na Favorit) jedna značka
A propos - Citroën je známý pro svoje NEKONVENČNÍ řešení, nápady a provedení - resp. řadu řešení zavedl právě Citroën (např. samonosná karoserie). | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.155.227.xxx Vloženo:13.08.2006 21:35:14 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: je stejný |
jo jo
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:13.08.2006 22:30:45 |
ds-cx.man
Příspěvků: 34
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Zajimave ,ale jde to trochu mimo me , otec si jako prvni auto poridil DS z roku 61 by levnejsi nez skoda 1000 nebo 100. Udelal na ni nejakou generalku a od te doby uz jen Citroeny a kdyby Citroen delal Offrouda tak do dnes ,ale i tak mame v garazi C5 (+DS,CX) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.135.67.xxx Vloženo:21.08.2006 17:53:00 |
uživatel
Příspěvků: 37
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
"Citroenovsky" Citroen je taky XM.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.155.227.xxx Vloženo:23.08.2006 20:58:39 |
moderátor
Příspěvků: 462
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Máš pravdu-XM je skutečně výrazně "Citroenovský" Citroen se spoustou specifik,ale zdyž to tak vezmeme od Traction Avantu z poloviny 30. let,který byl vystřídán až DS v roce 1955,tak který z Citroenů není něčím typicky "Citroenovský"?Každý model je něčím zvláštní a zajímavý a každý má "něco do sebe".XM,ač hodně zavrhovaný model byl dalším zlomovým modelelm Citroenu ověnčený titulem Auto roku 1989.Pro skalní CX-áře byl sice zklamáním(samonosná karoserie bez rámu),ale nelze mu ubrat nic z toho pro co je právě tak "Citroenovsky" Citroenovský Citroen.Citroen všeobecně patří mezi průkopníky moderních řešení a postupů- na kontě má první použití ABS,nejrychlejší TD světa(té doby),hydraulika se v podstatě ve stejném provedení používá od počátku 50.let(zadek na Traction Avant,pak DS až po C-6,kde už je použito jiného zdroje tlaku el.čerpadlem) a našlo by se víc věcí,kterými se Citoen zapsal do světového vývoje vozidel a nových technických řešení.Nové modely sice již více zapadají do šedi přílišného nevystupování z řady a nemají už to kouzlo odlišnosti(výjímkou je asi jen C-6),ale pro nás,vyznavače LHM(kterou už C-6 nepoužívá) jsou ty naše BX,CX,XM,DS a Xantie přece jen pořád ty "naše" Citroeny. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.251.248.xxx Vloženo:25.08.2006 06:07:40 |
uživatel
Příspěvků: 37
Zaregistrován:
..
| Re: je stejný |
Ještě GS (GSA) a SM (!!!) - i když to bylo v kooperaci s tuším že Maseratti....
Zkrátka - každý Citroen dělá "citroenovským" něco nového, avantgardního, průkopnického. Nemusí to být zrovna hydropneumatické odpružení. "Jméno" trochu kazí modely AX a ZX, i když komerce je potřeba na zachování ´druhu´ :)
Kdoví, jak to bude s automobilkou dál. Uvítal bych, kdyby právě Citroen přišel s novým motorem, který by nevyužíval spalování fosilních paliv, jenže.................asi ne.
Doufám, že Marty promine to "offtopicování" :) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.155.227.xxx Vloženo:29.08.2006 14:02:09 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13285
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|