www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Marian
  Kubanec
  Zajda

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    Pallas náhrada za TRD Turbo
    Pallas náhrada za TRD Turbo

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    pedro2

    bxman

    Příspěvků: 132

    Zaregistrován:
    ..
    je stejný   
    jsou stejný regulátory výšky BX a Xantie od spodu vypadaj že jo
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.106.xxx  Vloženo:09.08.2006 13:53:39  


    Boban

    moderátor

    Příspěvků: 462

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    jestli myslíš korektory,tak ty jsou stejné na všech Citrouších,jen ovládání je rozdílné-buď tvarovaný drát,nebo plastová táhla.Rozdíl je jen v nasazení přepadů .
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:09.08.2006 13:58:23  


    jenyk

    bxman

    Příspěvků: 148

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Jooo jsou stejny .Zrejme vyvynuli neco tak dobryho,ze maji vystarano na nekolik stoleti

    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.202.xxx  Vloženo:09.08.2006 20:19:15  


    Zuzu

    nováček

    Příspěvků: 7

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Dneska jsem se dívala a korektory jsou stejný na CX,BX a dokonce jsou ty samé i na DS z roku 1963.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:09.08.2006 20:03:32  


    Boban

    moderátor

    Příspěvků: 462

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Jenyk udeřil příslovečný hřebíček na hlavičku-proč vymýšlet něco nového když to původní je plně bezproblémové už nějakých 50 let a přes dvě století i tisíciletí.Něco takového má snad jen Škodovka se svým skvělým 3x uloženým klikovým hřídelem ze Š 1000 který se dělá pořád(a to je ještě hodně podobný motoru Renault z R4).
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:09.08.2006 22:23:46  


    dalik

    simply clever

    Příspěvků: 194

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    No jo, vyvoj a pokrok smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.76.xxx  Vloženo:09.08.2006 20:16:05  


    KANYZA

    bxman

    Příspěvků: 393

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    To Boban: nebuď "vošklivej" na škodovku... Kolik nás na ní nebo trabantu začínalo....
    Dolů  ||  NahoruIP:85.193.13.xxx  Vloženo:10.08.2006 12:18:59  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    škodovky jsou "dobrý",kdybych neměl BX,tak jsem začal taky na škodověnce
    Dolů  ||  NahoruIP:62.77.70.xxx  Vloženo:10.08.2006 12:21:48  


    Boban

    moderátor

    Příspěvků: 462

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Kluci to není ošklivost,to je příměr že mimo Citroenu se ještě něco vyrábí tak dlouho.Sám jsem na Škoďárně začínal a mám jednu dodnes jako pracanta na tahání a dovoz materiálu.Jen ta 3x uložená klikovka se mi namanula k přirovnání.Jinak proti Škoďárně skoro nic nemám.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:10.08.2006 13:47:23  


    pedro2

    bxman

    Příspěvků: 132

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    a to zkuste ještě porovnat původní motor Oktávii Felície s Favoritem zkoro nic se nezměnilo ale jinak co vymyslí česká hlava na Tatrách (nákladních) Japonci hledali kardan a nešlo jim do hlavy co to tam je za rouru a kdo vý něco o tom novém motoru co si tady dali patentovat já to vyděl jen zrychleně v televizi ale má to fungovat úplně jinak výkon na horu spotřeba dolů to naftovej cartel asi nebude mýt radost jestli se to ujme tak zdar českým hlavám já ji má jen načepici smile-(
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.106.xxx  Vloženo:10.08.2006 20:32:25  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: je stejný   
    To je fofr jak od citroena se dá přejít ke škodárně, nejen citroen používá osvedčené díly nebo řešení. Dělají to všechny automobilky ve světě a názorná ukázka je zapalovací cívka. Tato se používá:

    Škoda Felicie1.3....1750,-

    Škoda Favorit 1.3....1750.-

    Škoda oktavia 1.6....4500.-

    Ww vento1.8..........7860,-

    Seat Ibiza 1.3,1.6....5460,-

    je smutné že ač se jedná o totožnou cívku s tvarovečem, ceny se liší a nejen o pár korun, zřejmě si prodejci myslí že čím dražší kára tím jsou lidi schopný víc dát a oni víc trhnou.
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.95.xxx  Vloženo:13.08.2006 13:51:23  


    urbanski

    uživatel

    Příspěvků: 37

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Pedro2: mám dojem, že blok toho motoru 1,3 OHV (s jemnými úpravami) provází škodovky už od dob 1000MB (tisíc malých bolestí smile-D ) - přes Favo, Feldu a mám dojem, že i do nějaké Fabie to helmuti nacpali.



    Čert přitom to je všechno (až na Favorit) jedna značka smile-D

    A propos - Citroën je známý pro svoje NEKONVENČNÍ řešení, nápady a provedení - resp. řadu řešení zavedl právě Citroën (např. samonosná karoserie).
    Dolů  ||  NahoruIP:213.155.227.xxx  Vloženo:13.08.2006 21:35:14  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: je stejný   
    jo jo smile-) smile-)

    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.95.xxx  Vloženo:13.08.2006 22:30:45  


    barenst

    ds-cx.man

    Příspěvků: 34

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Zajimave ,ale jde to trochu mimo me , otec si jako prvni auto poridil DS z roku 61 by levnejsi nez skoda 1000 nebo 100. Udelal na ni nejakou generalku a od te doby uz jen Citroeny a kdyby Citroen delal Offrouda tak do dnes ,ale i tak mame v garazi C5 (+DS,CX)
    Dolů  ||  NahoruIP:85.135.67.xxx  Vloženo:21.08.2006 17:53:00  


    urbanski

    uživatel

    Příspěvků: 37

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    "Citroenovsky" Citroen je taky XM....
    Dolů  ||  NahoruIP:213.155.227.xxx  Vloženo:23.08.2006 20:58:39  


    Boban

    moderátor

    Příspěvků: 462

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Máš pravdu-XM je skutečně výrazně "Citroenovský" Citroen se spoustou specifik,ale zdyž to tak vezmeme od Traction Avantu z poloviny 30. let,který byl vystřídán až DS v roce 1955,tak který z Citroenů není něčím typicky "Citroenovský"?Každý model je něčím zvláštní a zajímavý a každý má "něco do sebe".XM,ač hodně zavrhovaný model byl dalším zlomovým modelelm Citroenu ověnčený titulem Auto roku 1989.Pro skalní CX-áře byl sice zklamáním(samonosná karoserie bez rámu),ale nelze mu ubrat nic z toho pro co je právě tak "Citroenovsky" Citroenovský Citroen.Citroen všeobecně patří mezi průkopníky moderních řešení a postupů- na kontě má první použití ABS,nejrychlejší TD světa(té doby),hydraulika se v podstatě ve stejném provedení používá od počátku 50.let(zadek na Traction Avant,pak DS až po C-6,kde už je použito jiného zdroje tlaku el.čerpadlem) a našlo by se víc věcí,kterými se Citoen zapsal do světového vývoje vozidel a nových technických řešení.Nové modely sice již více zapadají do šedi přílišného nevystupování z řady a nemají už to kouzlo odlišnosti(výjímkou je asi jen C-6),ale pro nás,vyznavače LHM(kterou už C-6 nepoužívá) jsou ty naše BX,CX,XM,DS a Xantie přece jen pořád ty "naše" Citroeny.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:25.08.2006 06:07:40  


    urbanski

    uživatel

    Příspěvků: 37

    Zaregistrován:
    ..
    Re: je stejný   
    Ještě GS (GSA) a SM (!!!) - i když to bylo v kooperaci s tuším že Maseratti....

    Zkrátka - každý Citroen dělá "citroenovským" něco nového, avantgardního, průkopnického. Nemusí to být zrovna hydropneumatické odpružení. "Jméno" trochu kazí modely AX a ZX, i když komerce je potřeba na zachování ´druhu´ :)



    Kdoví, jak to bude s automobilkou dál. Uvítal bych, kdyby právě Citroen přišel s novým motorem, který by nevyužíval spalování fosilních paliv, jenže.................asi ne.

    Doufám, že Marty promine to "offtopicování" :)
    Dolů  ||  NahoruIP:213.155.227.xxx  Vloženo:29.08.2006 14:02:09  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3931 hl.)
     
    Zadni (2968 hl.)
     
    Ctyrkolku (3081 hl.)
     
    Je mi to jedno (3305 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 13285

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS