|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Cerpadlo? |
Zdravim, kupil som za babku staru BX 19TZD
Problem nastal vcera, ked mi pocas jazdy zasvietila stop-ka doprevadzana kontrolkou hydrauliky. Zastavil som a skontroloval nadrzku na LHM. Plavak na maxime. LHM dostatok (kuk do nadobky) Tak som musel risknut pomaly dojazd. Po chvilke jazdy prestal ist aj posilovac riadenia(servo) a auto padlo na parkovaciu polohu. Takze 30-tkou dojazd az domov. Pocas jazdy sa mi stalo ze kontrolka zhasla a auto sa zdvihlo ale iba na chvilku.
Doma som ho nechal stat asi hodinu. Po hodine som nastartoval zdvihla sa a kontrolky zhasli. Akonahle sa motor zohrial zasa zacala svietit kontrolka hydrauliky a cerpadlo prestalo cvakat.... Čerpadlo toci ale ziaden zvuk nevydava. Po vypnuti a cca o dalsiu hodku sa situácia opakovala. Predok padne takmer okamzite po vypnuti motora (ak sa vobec zdvihne)
Pri zdvihani alebo klesani pocut vrzganie a skripanie na prednych piestniciach. Auto stalo asi rok a nejazdilo...
Ked som auto kupoval zadne gule pracovali ok (po zatlaceni pekne auta zislo dolu potom vyrovnalo vysku, po uvolneni vyslo trochu nahor a zasa kleslo na prevadzkovu vysku.) Predok tvrdy....
Ako zistim, ci je chytene cerpadlo, alebo piestniciam uz odzvonilo? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:27.03.2017 08:02:37 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Cerpadlo? |
si měl štěstí,že si dojel tou 30 km /hod dom....mě čerpadlo odešlo za jízdy a roztrhalo řemen.....to byla jízda ,,,jak to popisuješ....bez serva ,bez zdvihu ,bez brzd.....jen na parkovačku.
neřešil jsem to a dal jiné,za 500 plastové z jiného ..Repase origo čerp. je drahá ,to se neoplatí. Pořeš čerpadlo,pak řeš pístnice .To tvoje je nespíš po smrti.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:185.67.190.xxx Vloženo:27.03.2017 08:51:30 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Shanim to cerpadlo, ale na vrakaci uz bx nejsou, teda aspon nie v okoli mesta Nitra a Nové Zámky
P.S.: Mne nastesti brzdy fungovali bez problemu... | Upraveno ipm v 27.03.2017 09:01:48 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:27.03.2017 09:00:17 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Cerpadlo? |
stejně to jak píšeš přes rok stálo ,kdoví co tam bylo...jestli spadla hladina a v čerpadle chvíli nic nebylo ,jestli šlo naprázdno....častá chyba u sestavování hydro ,tady v okolí mě l borec na opravu motor ,pak to natočili ..nezaplavili čerpadlo před startem ....čerpadlo odešlo....
u new castlu máš Tycoona ,jestli není ve Švýcarsku ,řeš to s ním na místě ,Podhájska
kdoví ,v jakým stavu máš centrálku a pod ...to dopisováním nevyřešíš.Jako u všech Bx... ať se daří | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:185.67.190.xxx Vloženo:27.03.2017 09:30:38 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Dik za radu Tycoona uz poznam... bol doma pred 3 tyzdnami. Ale teraz mam dalsiu BX nie tu kde menil koule, ale napisem mu... ma ale veci na GTI, Neviem ci by som ho mohol pouzit v diesel | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:27.03.2017 10:04:14 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Tak teraz som znovu testoval aktualny stav. Po nastartovani sa zadok zdvihol do 5 sekund ale kontrolky hydrauliky svietili az pokial sa nezacal zdvihat aj predok. cerpadlo sycavim zvukom (asi tlacilo tlak) sa ozyvalo kazde 2sekundy. Predok sa zdvihal a zasa padal dookola. Pri 2000 otackach sa ustalilo. Akonahle isel motor na volnobeh zasa padol predok a potom sa zdvihol dookola. Skusil som aj auto spustit na parkovaciu najnizsiu polohu a potom sup do servisnej 4x po sebe. Auto sa zdvihalo a v servisnej drzal aj predok. V prevadzkovej na volnobehu predok neustale chodi hore a dole. Asi cerpadlo pracovalo aj vcera ale bol taky velky prepad lhm ze islo loopom....
Moze to robit okrem piestnic zavzdusneny okruh LHM? Ako ho odvzdusnit?
Ďalšia vec ktorú som si všimol je tá, že ak predok drží hore zadok pekne ide stlačiť nadol. Akonáhle je na voľnobehu a pracuje s predkom, zadok je tvrdy a neda sa zatlacit. Nakopnete ma správnym smerom ako postupovat?
LHM nikde neteče ani neuniká. Od včera pod autom ani kvapka..
P.S:Vrzganie predku ustalo. Uz len raz kratko vrzne pri zdvihani z najnizsej polohy hned na zaciatku. Asi par krat sa este zdvihne a prestane vrzgat aj same od seba
Zo servisnej polohy do prevadzkovej predok padne az na dorazy a potom zacne to zdvihanie a padanie dokola | Upraveno ipm v 27.03.2017 11:27:02 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:27.03.2017 11:03:45 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Cerpadlo? |
S TÍM ČERPADLEM, TO VYPADÁ, ŽE BY TO NĚKDE MOHLO NASÁT VZDUCH po ohřátí něčeho po trase ??? A PAK TO NETLAČÍ... ALE OBVYKLE TO BÝVÁ NAOPAK, ŽE STUDENÉ ŠPATNĚ, TEPLÉ DOBŘE ... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.113.102.xxx Vloženo:27.03.2017 11:45:35 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Teraz som si všimol, že ak čerpadlo ide vkuse (syčí) tak predok drží. Včera som prešiel ccz 70km a muselo vkuse bezat, mozno že sa vyplo, lebo dnes zasa funguje. Po nastartovani asi 6x klesne a zdvihne predok a potom uz cerpadlo ide vkuse.... Vidim to tak ze skor ako cerpadlo musim riesit piestnice :( Predok klesa totiz ihned po vypnuti motora az na doraz
A to do cca 20 sekund je na doraze aj zo servisnej vysky
Akniekto viete kde kúpiť poprosím SZ | Upraveno ipm v 27.03.2017 12:37:01 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:27.03.2017 12:10:23 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Cerpadlo? |
Skôr by si mal riešiť ten brzdový valec čo si mi písal a tu si ho ani nespomenul.
Piestnice pokial ti nevalia do prepadov nieje čo riešiť.
Ved to je alfa-omega BXu :) Brzdovy valec v co najlepsej kondicii. | Upraveno TycoonX v 04.04.2017 16:11:48 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.64.68.xxx Vloženo:04.04.2017 16:09:00 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Brzdovy valec je na inej BX. Nie na tejto... (Mam 2) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:08.04.2017 16:50:45 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Dnes som si pvedal ze dolejem LHM a opravil som prepadove hadicky od piestnic.
Po nastartovani som necakal ziadnu novinku akurat som dufal ze sa nebude stracat lhm. Pod 5-tou gulou sa urobil behom 10 min dost velky flak LHM. Podliezol som pod auto a vyutiral gulu a okolie, Znovu nastartoval a pozeral skadial to tecie kvapka to asi 1kvapka za 7sekund, Tecie spod niektoreho vrchneho holendera (ustie trubky) asi teho vacsieho tusim na 12-tku kluc. Neviem sa tam dobre dostat pretoze na rozdiel od mojej druhej bx je pred piatou gulov nejaka kocka ci co a kryty k vzduchovemu filtru. Moze tento unik sposobovat unik lhm do prepadu u piestnic? Pripadne moze to suvisiet s neustalym padanim a zdvihanim predku? Pocujem sycanie takmer kazde 2sekundy tak po cca 1sekunde dlhe. Pri kazdom sicani sa predok zdviha....
Na co sa mam zamerat?
1.Opravit unik pri 5tej guli
2. Ako zistim ci piestnice su K.O.
3. Co by som mal precistit? | Upraveno ipm v 11.04.2017 16:03:51 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:11.04.2017 16:02:05 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Neviem ktora hadicka kam ide z nadoby na LHM ale ta tenka prostredna vkuse pusta naspet lhm, nie silno ale vkuse tecie. Ak vychadzam z pdf o hydraulike tak je to vratka od bezpecnostneho ventilu a oboch regulatorov svetlej vysky. Neviem dat dolu hadicku od odvzdusnenia pracovnych valcov takze neviem ci tadial tiez tecie, ale vratne od pracovnych valcov (na kraji s takym t-ckom)len kvapka ked nastartujem.... takze asi to nebude piestnicami... | Upraveno ipm v 11.04.2017 18:49:37 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:11.04.2017 18:47:28 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: Cerpadlo? |
ta tenká prostřední je ještě průsak pístnice posilovače řízení, a průsak regulátoru,
prostudovat nejlépe všechno
http://www.bxclub.com/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=18
http://www.bxclub.com/search.php?rstext=all-phpRS-all&rstema=16
průsak pístnic je na krajní tenké hadičce ze předu auta , tam na průtoku poznáš jak na tom jsou
vyřeš úniky pod auto, dotáhni šroubení, případně tam vyměň těsnění , taky pod koulí to může téct - dotahuje se rukou v beztlakovém stavu,
únik oleje někde nemůže způsobovat únik jinde, ale příčina úniku někde může způsobovat i únik jinde,
vyřeš koule, ty budeš muset stejně vyměnit jestli jsou už tvrdé, pak všechno další ,
všechny rady jsou vždy jen přibližné, záleží na konkrétním autě, kdo se v tom vrtal, kam co zapojil jinak, atd.
| Upraveno hubi v 12.04.2017 09:16:35 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.175.143.xxx Vloženo:12.04.2017 09:16:03 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Predne gule som vymenil tento vikend. servo mi bezi v pohode. A pokial hadica prepadu z piestnic je ta, kde sa pred nadobkou spaja s tou tenkou do T tak stadial len kvapka aj to malo...
Tie temy kam odkazujes som cital. Problem je ze hadicky na nadobke nemali sponu. Asi ich uz niekto daval dolu, neviem teda ci su v spravnom poradi nasadene, pretoze ak ano, tak mam neustaly unik z hadicky oznacenej ako 10 - vratné vedení od bezpečnostního ventilu a obou regulátoru světlé výšky. O piestniciach tam nic nepise
P.S.: Len dodam ze z tej hadicky kde to vyteka pomalicky vkuse sa prietok ani neznizuje ani nezvysuje a to aj ked sa neustale predok zdviha a pada... | Upraveno ipm v 12.04.2017 15:38:00 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:12.04.2017 15:30:26 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Dalsie nové zistenie:
Ak nastavim auto do servisnej polohy a pockam asi minutu a az potom nastavim standartnu vysku, tak predok drzi... Zda sa mi ale ze medzi zvysenou polohou a standartnou nie je rozdiel teda pokial idem z maximalnej vysky. Ak idem z minima tak na oboch polohach beha predok hore a dolu, trhane ale bez nejakych pazvukov.
Este ma napada auto parkujem v kopci cca 5perc stupanie. Nemoze to mat nieco s tym predkom. Predok je vyssie | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:12.04.2017 18:54:05 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: Cerpadlo? |
To houpání bych tipoval na děravé membrány nebo jiný problám v korektoru,
Zkus to pořádně odvzdušnit, ale jestli to cvaká co 2 s hlavní koule bude chtít vystřídat, pak budeš mít zdroj stabilního tlaku oleje a uvidí se co dál
Obě hadice spojené téčkem u nádržky - gumová i plastová z boku, jsou od brzdového ventilu. | Upraveno hubi v 13.04.2017 07:44:20 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.175.143.xxx Vloženo:13.04.2017 07:41:23 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Cerpadlo? |
začíná z toho být pěkná telenovela
úvodem : pořídil sis vrak s mnoha věcmi po smrti , na tomto foru je popsané v rubrikách prakticky vše . Nenašel jsem tady pouze zlomek ,ohledně elektriky. další věci jsou identické s forem peugeot 205 a podobné ...nebo weby anglie
pokud některým věcem nadále nerozumíš, máš tam tajkůna pár km od baráku ,když nejsi dost zdatný, nic ve zlým, zatím se v tom dost plácáš,co píšeš
středem: nebude se Ti to líbit ,ale jestli chceš ten vrak uvést do chodu ,je třeba INVESTOVAT peníze. Mě stálo oživení podobného auta po smrti přes 50 tis kč a dál se v tom vrtám, protože mě to prostě baví
závěrem : chtělo by to pouvažovat nad tím ,jestli to má smysl se v tom hrabat nebo to naporcovat na díly a prodat s částečným ziskem ,seznámit se ,kde co je a sehnat bojeschopný kus nebo xantii.....nejsi první ani poslední,kdo do toho nacpe nebo nacpal 30 tis kč a chodil od čerta k ďáblu ,než mu to jezdilo ...poslední byl tady uživatel PINCEK s výměnou motoru....tež si moc nedal říct a zaplatil 10 tis kč za rozvody na motor,který byl venku od taky mekániků...nakonec to stejně vezl přes půl republiky do Brna k Pam ,aby mu to vůbec rozchodil ,ty kutilský zásahy.
na konec : hydro pokud funguje ,je jí šumák ,jestli je do kopce nebo z kopce .
Podobný koule ale větší jsou třeba na nakladači za 7mil kč Komatsu ,které stabilizují lopatu o 7 m3 za jízdy ,aby se nekymácela při vyšší rychlosti ,další posiluje řízení s nákladem atd....
u Pam jsou v profile fotonávody na opravu spojek hadic ,stojí to pár korun | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:185.67.190.xxx Vloženo:13.04.2017 09:04:24 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Diky Mišut-e
Ono hydraulicke citronky je moja slabost, ale uznavam pouze CX,XM a naposled BX. Na DS nemam :)
Alfou a Omegou preco to tu riesim je to, ze by som potreboval tu hydrauliu dat do kopy. Bohuzial tycoon je mimo pride az 25.04 Takze monitorujem spravanie hydry aby som mu ho vedel co najlepsie popisat. Dnes som na nom viezol polovicku do prace a ked som prichadzal pred barak zacali svietit kontrlky hydrauliky, ale oleja bolo dost a nikam neunikal. Povoleny holender na regulatore som opatrne dotiahol takze unik mimo sustavu uz nieje. Bol povoleny. Kšandy som taky opravil. Hadičky-vratky sú poprehadzované, ale na 85 percent su obe piestnice po smrti.... 15 percent nechavam cerpadlu, ale to by ho nedvihlo vobec. Neudrzi tlak v sustave a to podla mna prave kvoli piestniciam... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:13.04.2017 10:03:56 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: Cerpadlo? |
Kdyby byly pístnice po smrti bude průsak z nich tak velký že by vystřelovaly kšandy nebo hadička na nádržce! Největší žrout tlaku je posilovač řízení.
Máš zapáskovanou sací hadici z nádržky a na čerpadle?? Jestli to nasaje vzduch jsi bez tlaku a svítí kontrolka. Taktéž ucpaná sítka v nádržce můžou dělat problémy. Když čerpadlo nemůže nasát, nemůže ani nic vydat
Kdyby byl nízký tlak způsobený nadměrným propouštěním některého dílu, musel bys to vidět na přepadech, kolik protéká. Čerpadlo to hrne dost rychle. Pokud nestříká z tenkých hadiček, musí olej valit tou druhou tlustou hadicí do nádržky. Jestli ani tam ne, máš to zavzdušněné, ucpané sání, případně čerpadlo po smrti. | Upraveno hubi v 13.04.2017 10:43:28 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.175.143.xxx Vloženo:13.04.2017 10:41:38 |
nováček
Příspěvků: 18
Zaregistrován:
27.03. 2017
| Re: Cerpadlo? |
Koukal jsem na navod opravy ksand od PaM-a. Ale nekdo me predbehl. Neni mi ale jasno proc nekdo urizl ksandu pod tou hrubsi casti a ne nad ni... Dle detailu pistnice by prave tam mela bit nejaka kulicka...
Na nadobce LHM jsou zapaskovaný jen ty hrubé hadice. Ty tenší jsou jenom nasunute a spřeházené.... Z jedné z nich teče (nestříká) LHM Teď jsem zajel na ní 20km a hydraulika nesvítila... Divné.... | Upraveno ipm v 13.04.2017 13:11:45 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.239.58.xxx Vloženo:13.04.2017 13:05:17 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|