|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Nastartovane pada |
Zdravim
Po dlhom case bolo treba vytiahnut BX2 TD 1990, z garaze na stk, zialbohu praskla trubka.. vymenil som vsetky 4 od zadu dopredu, mam taky blby pocit ze v niektorej boli necistoty,
Intermezzo (vymena rozsypanej spinacej skrinky, skorodovaneho vyfuku)
Po hodinovom blbnuti s odvzdusnovakom sa pri zvysenom plyne zdvihol predok nasledne s oneskorenim zadok, pri pusteni plynu zadok pomaly klesal az na dno , pri pridani plynu sa zdvihne az je tvrdy a nieje s nim mozne hnut, no na volnobeh ide dole, predok drzi stale natvrdo.
Tak ma napadlo ze som neodvzdusnil brzdy ,moze to byt tym? S brzdami je big problem, su tam zahrdzavene odvzdusnovaky aj ukoncenie trubky ,nemam sajn ako s tym hnut, nepomohli ani samosvorne klieste, asi vymena polbrzdy . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.196.xxx Vloženo:16.02.2013 17:52:46 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Pokud si ty trubky nepřehodil a napojil je dobře, tak bych asi vyčistil zadní korektor a pak seřídit ovládací táhla k němu. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:16.02.2013 20:07:46 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Trubky su ok,s korektorom som nehybal a predtym toslobez problemu | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:178.199.207.xxx Vloženo:18.02.2013 10:14:20 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Tak jak to vypadá ... Ze zadní nápravy ti tlak může unikat přes pístnice, korektor nebo brzdový válec. Všechny tyhle vratky jde vysledovat kudy to teče vic než obvykle.... pak nhed víš na čem seš. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:22.02.2013 22:43:07 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: Nastartovane pada |
tyyyy Pate, ma tam byt fakt vratky? nechtel jsi napsat vraky? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.2.xxx Vloženo:23.02.2013 00:04:25 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
takze ,zase som mal par hodin casu tak som po x pokusoch s hasakom,samosvornymi kliestami,horakom,kofolou,brzdovkou a naftou.. rozpolil brzdy.. odvzdusnovaky do zveraku..puk puk a zostali zalomene obidva :D zarastli tam..na vecnost..
rozpolil som jednu brzdu z rezerv, na tej to slo v zveraku krasne, nahodim odvzdusnim a uvidim :) ale asi bude este sajrajt v korektore..totiz som si vsimol ze nereaguje na zmenu vysky..vzdy sa natlakuje az hore..a potom padne..takze to mám konecne | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:178.199.207.xxx Vloženo:12.03.2013 18:53:31 |
BX loserek
Příspěvků: 401
Zaregistrován:
..
| Re: Nastartovane pada |
Tak jako můžu říci k tvé inteligenci že jsi taky mentálně labilní. Když nedokážeš opravit co jsis zkuril chlapče. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.156.137.xxx Vloženo:13.03.2013 11:09:15 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Nastartovane pada |
To Tajkům-máš tu radu povolaného,tak si ji važ!! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:13.03.2013 12:44:21 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Nastartovane pada |
Myslím,že je tu labilní jen jeden člověk,ty odvzdušňováky když zarostou,tak nepomůže ani nahřát autogenem ani máčet x dní v MD spreji,červené kapalině nebo octu.Ten přední korektor je ideální vzít náhradní z auta,kde to stopro chodilo.Mně to dělalo to samé,co píšeš,ale spíše ve větší zimě,když byla kapalina hustší,měl jsem tu korektor z 19TRI vyzkoušený,dal jsem ho a od té doby jezdim,uvidíš,to chce zkusit,ale pokud ti třeba hodně propouští servo a třeba k tomu ještě trochu brzdový válec a nemáš perfektní čerpadlo,tak se to někdy nechce už ani zvednout. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.202.109.xxx Vloženo:13.03.2013 12:44:49 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Tak jako můžu říci k tvé inteligenci že jsi taky mentálně labilní. Když nedokážeš opravit co jsis zkuril chlapče.
---- sklamem ta, nebudeme mentalny kolegovia, ja to totiz opravim..ako vzdy :) jediny hacik je ze robim 3t -tyzden a nie vzdy sa mi chce zo swiss vracat na sk,tiez si pockam na slnko nech sa mi lepsie robí--
-Predny je ok korektoruje ale zadok vybehne vzdy hore, to som si nevsimol lebo som mal paku na max koli odvzdusnovaniu, v zadnom bude sajrajt, to je 15 minut vyčistit, ešte som si všimol že má plastový kryt membrány, to som este nevidel ani na xantii | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:178.199.207.xxx Vloženo:14.03.2013 11:32:18 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
jestli ti zadek vyběhne až hore, tak ho prostě nezasekne to ovládání od torzky. Buď je vyběhané ve futru , nebo vypadené nebo povolené na objímce , nebo ulomené .... nebo zarezlé v tom bronzovém futru , pokud toto je dobré tak jedině přidřenej korektor.
S plastovým víčkem se to dělalo dočasně okolo roku 92 - 94 , pak od toho zas upistili. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:14.03.2013 13:41:25 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
nuz, tak som odvzdusnil-vymenil brzdy, pocvicil s autom hore dole a auto drzi poziciu aku mu dam, cerpadlo je neake lenive asi na vymenu, bez pridania plynu sa to zdviha 5minut.. riadenie ide tiez horsie..
Zadok je lenivsi ako predok a pri zatlaceni sa mu hore moc nechce..takze este skusim vycistit korektor zadny..a ked nepomoze tak aj cerpadlo hodim druhe a malo by to šlapať | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.197.xxx Vloženo:20.03.2013 20:24:08 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
vyčistenie korektora pomohlo minimálne, dvíha sa rýchlejšie ale čerpadlo na volnobeh auto nezdvihne až pri pridaní plynu alebo po dlhej dobe
tak isto začal syčať brzdový valec..asi tiež zrelý na výmenu | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.197.xxx Vloženo:22.03.2013 13:42:11 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
No tak ti to z toho zadku asi utíká přes brzdovej válec dej tam z Xantie. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:22.03.2013 13:46:17 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
ten by tam uz bol keby som mal :) ale nemam a moj dodavatel ND zavrel kseft..mal ich po 10€.. hodim tam z 16V ten bol v dobrom stave..
btw: dvojokruhove cerpadlo z xantie HDi ma rovnake tlaky ako bx? alebo zapojim len jeden okruh a cez kocku? | Upraveno TycoonX v 22.03.2013 16:07:18 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.197.xxx Vloženo:22.03.2013 16:04:39 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
kocku vyhoď a servo napoj na přímo od čerpadla | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:22.03.2013 16:15:59 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
no,brzdovy valec vymeneny za zaručene dobry, 16V s nim stalo hore deň, zadok je lenivy,gule su asi poloprazdne , zdvihne sa a ide pomaly k zemi.. mozno este regulator tlaku? centralka je nova napriek tomu to cvaká po sekunde, ked zostane syčať auto ide k zemi,ked je ticho auto drží..niekedy tak niekedy tak.. čerpadlo som nemenil lebo je tam ine,ma menšiu ojnicu a vystup ma inde nemam take.. ale jemu staci ked sa clovek iba dotkne plynu a auto ide hore, predok nema problem | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.197.xxx Vloženo:30.03.2013 18:30:32 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Ještě bych zkusil vyměnit zadní korektor, taky zkus odpojit přepady od zadních pístnic, jestli nejsou vydřené a to neprotíká tudy z5 do vratek. I ten korektor by tak šel vyzkoušet, odpojit vratku, to je ta trubka, co se na přední nápravě před spolujezdcem napojuje do hadičky.
Jinde to prostě nemůže utíkat. Pouze -
Brzdový válec,
Korektor,
Pístnice
| Upraveno PaM v 30.03.2013 20:44:16 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:30.03.2013 20:42:51 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: Nastartovane pada |
niekde bude upchaté Tčko alebo Kčko podla mna, proste tam ta kvapalina nedoteka..auto ked zatlacim o zem tak tam zostane.. mrtve gule a bordel tipujem. Korektor je čistý ako nový,brzd valec je ok otestovaný a piestnice.. no ked drzali doteraz? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.197.xxx Vloženo:02.04.2013 01:07:24 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Nastartovane pada |
Píšeš: TycoonX - zadok je lenivy,gule su asi poloprazdne , zdvihne sa a ide pomaly k zemi..
Pokud to do těch pístnic jednou už nateče, už to tam zůstane a nemá kudy odtíkat, musí to tam zůstat a auto nemůže padat . Začne to padat pouze, když přesuneš kolík v korektoru a otevře se cesta do vratky z5 do nádobky LHM. Místo kudy to tam poušíš, je korektor ! ( je to hydraulický rozvaděč ) . Ten ale už nemusí těsnit , je to jen zalapovaný kolík a pokud je ošoupanej, tak propouští a utíká to tudy zase z5 do nádobky, to stejné pístnice, to stejné brzdiválec. Tak že je to jednoduše vysledovatelné z těch vratek jak sem ti psal vejš ... ta kapalina se nemůže ztratit, někudy odtíká pryč když to sedá dolů, stačí najít kudy a to sem ti napsal jak a kde hledat. Všechny tyto tři komponenty mají svoje vratky, buď to systémové ( korektor ), nebo průsakové ( pístnice, brzdiválec). To, že je korektor čistý, neznamená, že je dobrý a těsný jak má být. Nebuď jak Jiřík
Na Xa jsem už několikrát řešil vydřený korektor. projevovalo se to tak, že pomalu padá auto dolů, najednou se to zvedne( změnu zaznamenal korektor) dotlakuje a zase padá dolů ... a furt dokola. Na C5 i Xa sem mnohokrát řešil rýhu v pístnici v tlakovém těsnění, auto taky pořád padalo.
Samozřejmě, můžeš mít někde upchatý přívod jak píšeš, tak to tam teče pomaleji než stačí jinudy odtíkat ... ale odtíká ti to někde, to je jasné.
Odpoj tu vratku od zadního korektoru na přední nápravě ... trubička - hadička a koukej, jestli z té trubičky neteče. Pokud by to byl ten protíkající korektor, část tlaku by šla hned do vratky a na zvedání by zbylo málo, když k tomu připočteme lehce protíkající brzdiválec, tak to nemusí stíhat ... | Upraveno PaM v 02.04.2013 10:58:45 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:02.04.2013 10:50:20 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|