|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
uživatel
Příspěvků: 16
Zaregistrován:
..
| Opravit, přetěsnit........ |
Ahoj, řekl jsem si že udělám trochu vetší opravu BX, doma mám ještě nezaplacený chladič od PaMa, byl jsem nakoupit nějáké díly na podvozek (čepy, silentbloky, manžety řízení, manžety homokineťáku vše popraskané, kosti, atd...včera mi přišla LHM 1l za 135,-) a tak když budu mít dole nárazníky, čelo chladič že se podívám na hydrauliku, všechny koule sundám a nechám je doplnit popřípadě koupím nové. a tím se chci zeptat už týden tady studuji a čtu princip hydrauliky, kterou by jsem chtěl přetěsnit (jinak čerpadlo se zapíná cca10-15s auto se zvedalo celkem rychle i když byli mrazy -22 tak to trvalo asi 3min než se auto zvedlo a dalo se odjet, servo šlape dobře, brzdový pedál při sešlápnutí trošičku syčí, a padá mi zadek za hodinu je skoro dole) co se dá přetěsnit na hydraulice a KDE se dají sehnat ty gumičky apod. četl jsem že se dá přetěsnit kostka, pístnice (pokud nejsou vyžrané) a co ještě ? Brzdový válec, servo, čerpadlo?? Prostě to auto chci zachránit, soused ho chtěl dávat na vrakáč, shnilé to skoro není motor je bez elektroniky tak to chci opravit pro přítelkyni at má čím jezdit | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.29.99.xxx Vloženo:29.02.2012 13:08:08 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Týden je na studium hódně málo. 1. Mrkni se na průtoky zpětných hadiček a v zelené knize si podle verze hydry najdi schéma pavouka které je na tvém autě, co která hadička sbírá. Pak budeš vědět kde se ti ztrácí tlak. 2.Vyčisti sítka v nádržiLHM. 2. Určitě přetěsni kostku, když budeš mít otevřený předek, v sekci Ke stažení najdeš návod. 3. Nech doplnit koule, nezapomeň že zadní musíš povolit když je páka výšky úplně nahoře a běží motor- tedy pod tlakem, jinak ukroutíš přívodní trubičky. Dále pro všechny koule:Pak dáš páku úplně dolů, povolíš 12klíčem tlakový šroub na reguláku a necháš odtlakovat až budou koule volné v závitu, to může trvat i delší dobu, pak teprve vyšroubuješ úplně. 4. promaž a rozhýbej táhla nastavení výšky. To by pro začátek mohlo stačit, dál uvidíš v provozu. Kde uvidíš naprasklou hadičku, vyměň nebo vyřízni a nahraď kovovou/plast trubičkou, zpětné hadičky hydry nemají průplet který by to podržel. Když budeš měnit LHM nezapomeň napřed propláchnout (odvzdušnit) starou kapalinou brzdy a po výměně znovu!
Brzd ventil opravit nejde, nejsou tam žádná těsnění. Jeho výměnu si nech až na později, možná nebude třeba. Čerpadlo je doma neopravitelné, dělají to spec firmy. Vhodné je taky rozebrat a vyčistit korektory výšky. Těsnění trubiček použij staré, když to bude sáknout dá se v krajním případě koupit nové v citroenu. Nezapomeň zajistit svislé přední čepy proti povolení!! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.197.150.xxx Vloženo:01.03.2012 17:30:52 |
uživatel
Příspěvků: 16
Zaregistrován:
..
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Předevčírem jsem vylil starou LHM (byla až hnědá, asi ji neměnili) a nalil jsem místo LHM 3 litry nafty, večer jsem přijel nechal auto stát a do rána (12h) mi spadlo tak o 1cm, jsem se až divil, zkoušel jsem různé výškové polohy a auto se zvedá o mnohem rychleji i padá rychleji než to bylo starou LHM, včera jsem zkoušel odpojit ty přepady jak si říkal a ukazoval u mě ve Vsi, LHM nebo spíš nafta z toho jen jakoby prolíná (neteče v kuse) z obou dvou hadiček (někdo tady psal že mu dokonce vystřelují přepady) jen když zabzučí čerpadlo a reakce spínání čerpadla se prodloužili tak 2x do minuty. Pak tam je přepad tuším od brzd když zmáčknu brzd. pedál tak z toho teče více než z těch předešlých 2 hadiček od tlumičů. Jinak nafta je plná humusu. Jinak návod na přetěsnění kostky jsem našel, ale řekněte mi k čemu slouží???? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.29.99.xxx Vloženo:03.03.2012 09:46:53 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Nezapomeň že nafta má o hoóódně nížší bod varu než LHM, takže bacha na brzdy, jako propachové médium je bezva, za dva dny uvolní hodně ale nevypláchne humus co je v regulátorech světlé výšky, ty musíš vyčistit ručně. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.181.222.xxx Vloženo:03.03.2012 11:03:22 |
uživatel
Příspěvků: 16
Zaregistrován:
..
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Takže z těch dvou tenkých hadiček neteče nic, jedna je odvod od všech pístnic druhá odvod od tlakoveho regulatoru a regulatoru světlé výšky. 3 hadice co má ten T kus je od brzdového válce jak se šlape na brzdu tak kapalina jen vytíká né že by stříkala. No a potom tam jsou ty dvě tlusté jedna je sací a ta druhá víc ve předu ze které vedou ještě 2 tenčí hadičky (nevím na co jsou) je od serva a po nastartování valí jak Dunaj za pár sekund půl litru kapaliny | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.29.99.xxx Vloženo:03.03.2012 14:50:12 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
když prdne ,takhle ji spravíš za pár minut (od PaM)
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.223.xxx Vloženo:03.03.2012 16:04:13 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
to je vracecka.... kdyz je natlacenej system tak se to nekam tlacit musi kdyz cerpadlo bezi furt........ | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:212.79.110.xxx Vloženo:03.03.2012 20:49:28 |
uživatel
Příspěvků: 16
Zaregistrován:
..
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Ahoj tak tento týden asi začnu rozebírat BX ale mám dotaz. Kromě toho že mi syčí brzdový válec tak jsem přišel na jednu věc dneska ráno jsem přijel z práce zaparkuju vypnu motor, vysednu, zamknu a jak jsem začal odcházet od auta tak najednou začalo syčet a kleslo tak o 2-3-cm čím to může být?? Jinak místlo LHM jezdím asi 300km na naftu, auto se zvedá rychleji a nepadá tolik ( na starou LHM za 2 hodiny bylo dole. Jak jsem nalil naftu tak nepadalo skoro vůbec ted se intervaly začínají zkracovat ale cca 12 hodin vydrží ale jak říkam začína se to zkracovat, jinak přes přepady pístnic neteče nic čerpadlo spíná jak se mu chce někdy 1-2do minuty jindy 1 za 10s a to nestojím na brzdě ani netočím volantem. Nevím jestli má cenu přetěsňovat pístnice nebo kostku. Bylo mi řečeno že stačí jen dofouknout koule a vyčisti výškové korektory, ale bude to stačit?????? chci si to vše zpravit hned když bude BX odstrojený at na to mám dobrý přístup. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.29.99.xxx Vloženo:12.03.2012 13:08:31 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: Opravit, přetěsnit........ |
Když vystoupíš auto se odlehčí a zvedne, korektor to po chvíli srovná a sníží výšku. Syčení je vzduch z obalů pístnic, to je normální. Pomalejší padání je asi způsobeno zavzdušněním systému při výměně kapaliny. Několikrát s autem zacvič, úplně nahoru a po pár min zase úplně dolů. Případně taky odvzdušni 12 klíčem na reguláku. Zbytkový vzduch tam nějaký stejně zůstane a vyžene se provozem. Časem to bude jako dřív. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:195.113.151.xxx Vloženo:12.03.2012 13:55:29 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13281
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|