www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Marian
  Kubanec
  Zajda

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    herbie :D
    herbie :D

     
    Fórum >> Nezařaditelné >> Výpis:


     (1)   2   3  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    Stiblos

    bxman

    Příspěvků: 250

    Zaregistrován:
    ..
    Evasion vs Galaxy   
    Ahojte, tak po vzoru Losera zakládám toto téma. Rozhoduju se mezi těmito dvěma vozy, obě jsou Galaxy je TDI, Evasion tuším TD. Rok 97-98, najeto kolem 160tkm.

    Tak co byste raději zvolili a proč?

    Dík za help smile-)

    Dolů  ||  NahoruIP:88.146.137.xxx  Vloženo:13.01.2010 19:56:05  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Galaxy-znám několik lidí co je maj několik let a spokojenost.motor držák,konstrukce dobrá.



    na evasionu trpí podvozek

    Dolů  ||  NahoruIP:212.158.136.xxx  Vloženo:13.01.2010 20:53:24  


    jidas

    bxman

    Příspěvků: 175

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Pouze jsem to zkopíroval. Rozhodnutí je na tobě

    Ford Galaxy i jeho technicky shodní konkurenti v tabulkách spolehlivosti zrovna nebodují. Přesto jde o vozy, jenž jsou dnes na trhu ojetin ve třídě MPV něčím, jako felicia mezi malými auty – jakousi implicitní volbou.



    Na vůz, který vidíte na fotkách, můžete narazit také pod označením Volkswagen Sharan či Seat Alhambra. Všechny tři se vyrábí ve společném závodě v Portugalsku. Zatímco sharan se od alhambry liší jen detaily designu a cenami, tak Ford Galaxy má mírně odlišnou i nabídku motorů. Pěti či sedm míst, zcela rovnou podlahu, příjemně vysokou pozici sezení i solidní jízdní vlastnosti však poskytují bez ohledu na znak výrobce.

    O začátku všechny modely nabízely motory 1,9 TDI (66 kW) a 2,8i VR6 12V (128 kW). Alhambra a Sharan pak nabízely (od roku 1996) ještě výkonnější variantu motoru TDI (81 kW), dále zážehové čtyřválce 2,0i 8V (85 kW) a 1,8i 20V trubo (110 kW – od 1998). Ford dlouho nedostával rodinné stříbro koncernu VW, a to silnější verze motoru TDI, takže kdo chtěl něco mezi 66 a 128 kilowaty, musel sáhnout jedině po zážehovém čtyřválci 2,3i 16V (107 kW), který známe Ford Galaxyz vyběhlého modelu Scorpio. Ke sjednocení nabídky dieselových pohonných jednotek pro všechny tři sourozence došlo až při modernizaci v roce 2000, kdy agregáty 1,9 TDI dostaly vstřikovací systém „pumpa-trysky“ (PD) a byly nabízeny ve dvou výkonových verzích – 66 a 85 kW. V roce 2003 přibyla ještě verze třetí – 96 kW – spojená se šestistupňovou převodovkou. V roce 2000 také motor 2,8i VR6, vidlicový šestiválec z produkce VW charakteristický velmi úzkým rozevřením řad válců a bohužel i vysokou spotřebou paliva, dostal čtyřiadvacetiventilovou techniku, což přineslo zvýšení jeho výkonu až na 150 kW. Společně s tím dostal buď šestistupňovou manuální, nebo pětistupňovou automatickou převodovku s možností sekvenčního řazení. Zajímavostí jsou verze s pohonem všech kol, nabízené od konce roku 1996 u sharanu pod názvem 4-Motion, u alhambry jako Allrad.



    Velký vnitřní prostor má i svá negativa. Motory TDI totiž mají jen velmi malé odpadní teplo, takže pomalu vytápějí i interiér mnohem menšího golfa. V prvních dvou letech výroby ještě nebyly turbodieselové modely vybavovány přídavným topením spalujícím naftu, takže v nich budete mrznout.



    Ford GalaxyPříčinou toho, že sesterský Volkswagen Sharan tento rok dokonce spadl až na samý konec statistiky německých orgánů technického dozoru (TÜV), není celková nekvalita auta, ale zejména jedna párová součást. Jde o spojovací tyče řízení, v jejichž čepech rychle vznikají vůle i na kvalitních německých, natož na rozbitých českých vozovkách. V druhovýrobě dnes již seženete tyče s většími a tudíž odolnějšími čepy. Jinak se majitelé vozu potýkají zejména se známými problémy jinak skvělých motorů TDI (váhy vzduchu, turbodmychadla, nutnost dbát na včasné, lépe i preventivní výměny rozvodových řemenů). Do roku 1998 se krom těchto běžně léčitelných chorob mohla vyskytnout ještě jedna neléčitelná – motor 1,9 TDI ve své slabší verzi měl problémy s chlazením, výsledkem čehož mohlo být dokonce zadření motoru agregátu. Ke zmíněnému datu byla provedena konstrukční úprava bloku motoru.



    PLUSY



    + vnitřní prostornost



    + variabilita



    + až sedmimístné uspořádání



    + jízdní vlastnosti



    + komfort odpružení



    + úsporné a pružné motory 1,9 TDI



    + suverénní šestiválec 2,8 VR6 (od 2000)



    + nízká ztráta hodnoty při následném prodeji

    MÍNUSY



    - omezená dynamika (1,9 TDI/66 kW, 2,0 MPI)



    - vyšší těžiště



    - nedostatečná kvalita prvních ročníků výroby



    - tradiční výklopné dveře místo posuvných



    – velmi slabé topení (TDI do 1997)







    JAK ŠEL ČAS.



    1995: Představení modelu. Motory 2,3i 16V (107 kW), 2,8i VR6 12V (128 kW), 1,9 TDI (66 kW). Pro Seat a VW nenabízen čtyřválec 2,3i 16V, ale jen 2,0i 8V.



    1998: Pro Seat a VW motor 1,8i 20V Turbo (110 kW).



    2000: Rozsáhlá modernizace modelu. Motory 1,9 TDI-PD (66 nebo 85 kW). Nový motor 2,8i VR6 24V (150 kW), nová šestistupňová manuální a pětistupňová samočinná převodovka Tiptronic.



    2003: Decentní modernizace modelu. Nový motor 1,9 TDI-PD (96 kW) se šestistupňovou převodovkou.



    2005: Nový motor 1,9 TDI-PD (110 kW).





    ČASTÉ ZÁVADY



    · vůle v čepech spojovacích tyčí řízení



    · zadření motoru (TDI/66 kW do 1998)



    · vadná turbodmychadla (zejména TDI/81 kW do 1999)



    · přetržený rozvodový řemen (TDI)



    · vadný senzor hmotnosti vzduchu (TDI)



    · závady klimatizace (do 1997)



    · vůle v řízení



    · vadné alternátory



    · opotřebené a potrhané silentbloky motorů



    · zvlněné brzdové kotouče







    DOPORUČENÝ MODEL



    1,9 TDI-PD (96 kW)



    Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod OHC, vysokotlaké přímé vstřikování paliva „pumpa-tryska“.



    Důvody: Na trhu je zatím jen dva roky, tím však seznam nedostatků výkonného TDI končí. Systém pumpa-tryska je zatím velice spolehlivý, snad jen hlučnost zde je vyšší, než u špičkové konkurence.







    NEBRAT



    1,9 TDI (66 kW)



    P

    Dolů  ||  NahoruIP:90.183.92.xxx  Vloženo:13.01.2010 21:33:08  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Mám kamaráda, kterej je opravdu velkej puntičkář, než něco koupí, i několi měsíců zkoumá všechny informace ... Dlouhá léta jezdí s většíma autama - Ducato, Vito, Boxer, .... pak dlouho hledal a zkoušel všechno možný ... nakonec má pátej rok má Chrysler Grand Voyager. Často sem s ním taky jezdil, a je to neskutečne pohodlné auto, podvozek skoro jako v Hydraulickém citroenu ( je to "amerika" na listových vzadu ..) Ostatní podobná auta jsou proti tomu žebřiňáky. Má výborně uspořádanej vnitřek, nejvíce využitelného místa ze všech podobných aut. Jezdí se s tím jako s osobákem, spotřeba okolo do 7 litrů (on má 2.5CRD ) jede to dost dobře, zrychlení velmi solidní, stálá cestovní rychlost 160 není problém ... jednoduchá vyndavací sedadla v druhé a třetí řadě ...



    Stiblo, co třeba toto ??? http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/chrysler/voyager/6937438

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:15.01.2010 14:23:02  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    http://bxclub.com/zkrat.php?co=33

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:15.01.2010 14:29:05  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Tady do toho bych i šel ...

    http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/chrysler/voyager/7788916

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:15.01.2010 23:42:14  


    jenyk

    bxman

    Příspěvků: 148

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Moji Xantii si nechtel smile-) ,Tak koukni tady http://bxclub.com/zkrat.php?co=34 drzim palce abys neco sehnal.Opravdu bude lepsi koupit neco venku.Tady ty pekace jsou strasny smile

    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.202.xxx  Vloženo:16.01.2010 20:25:36  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    kup si Voyagera a nepruď smile-D

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:16.01.2010 22:12:23  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Typická recenze vyznavače masochismu .... Galaxy je tvrdé jako prase, nepřál bych vám cestovat na zadních sedačkách... po 100Km sem byl naklepanej jak šnycl. To ve Voyageru 1000km žádný problém, pohodlný komfortní podvozek.

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:17.01.2010 22:05:31  


    panbx

    bxman

    Příspěvků: 64

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    ahoj sel bych radsi do toho citroena mame takovy auto do hokny a spokojenost nejvetsi posuvny dvere spousta mista jak ridic tak ostatni pasazeri a krome zadni napravy a nejakejch blbosti 90 tisic km bez problemů vůbec bych se toho nebal

    Dolů  ||  NahoruIP:83.208.187.xxx  Vloženo:05.02.2010 20:29:27  


    jidas

    bxman

    Příspěvků: 175

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Fiat Ulysee, Citroen Evosion, Peugeot 806,Lancia Zeta

    vozidla jsou až na některé detaily totožná, k tomuto čtyřlístku ještě náleží Lancia Zeta, která se však na českém trhu ojetin vyskytuje velmi zřídka, neboť se jako nová do ČR nedovážela. Tvar karoserie působí již poněkud archaicky, v pětimístné verzi v ní však najdete dostatek prostoru pro cestující i dostatečně velký zavazadlový prostor, v sedmimístné, velmi vyhledávané verzi, jste o zavazadlový prostor poněkud ochuzeni. Dá se říci, že se jedná o velmi pohodlné rodinné vozy s bohatou výbavou, které nerpěly vážnějšími poruchami. Za zmínku stojí poněkud poddimenzovaná přední náprava a nevalná kvalita laku u prvních modelů. Co se týká palety motorů, vyloženě špatný agregát v ní nenajdete. Vámi zmiňovaný 1.8i je snad nejméně vhodný, neboť takto velký a těžký vůz je s tímto "slabým" motorem poněkud těžkopádný. S tím souvisí samozřejmě i vyšší spotřeba paliva a vyšší hlučnost. Z benzínových doporučuji 2.0i(96kw), je tichý kultivovaný, dostatečně výkonný a s velmi rozumnou spotřebou paliva. Ať už zvolíte jakýkoliv dieslový agregát, neuděláte chybu ani v jednom případě. Ze svého pohledu bych postavil na špici 2.0HDI u Peugeotu, a 2.0JTD v případě Fiatu. Rozdíly jsou bohužel i v kvalitě dílenského zpracování, i když ne nijak markantní.Pokud tedy posoudíme vozy komplexně, nejlépe z této skupiny zdánlivě stejných vozů vychází Peugeot 806.

    yto vozy se skutečně vyráběly v jednom výrobním závodě v rámci projektu EUROVAN a na vývoji se podílel koncern PSA a Fiat s Lancií. Jsou identická až na některé designové detaily, po faceliftu v roce 1999 je optická odlišnost poněkud větší. K mé poslední větě, která přivodila tolik rozruchu - bylo to poněkud nešťastně zformulováno - při KOMPLEXNIM posouzení všech zmíněných vozů vychází nejlépe Peugeot 806 a to z toho důvodu, že si nejlépe drží cenu v rámci ojetin, což je způsobené především pověstí kvality značky v ČR obecně(zde se opět otvírá prostor pro polemiku smile ). Zásadně však nesouhlasím s názorem, který je uveden níže, že vozy Fiat jsou oproti jiným značkám výrazně nekvalitní. Toto jsou ničím nepodložené předsudky, většinou motoristů, kteří nemají s touto značkou vlastní zkušenosti. Ale abychom se vrátili k podstatě věci, zda koupit, či nekoupit ? Pokud Vás vozidlo něčím oslovilo, určitě koupit, ovšem pečlivě vybírejte, a hlavně srovnávejte identické vozy s identickými motory.

    Dolů  ||  NahoruIP:90.183.92.xxx  Vloženo:13.01.2010 21:36:55  


    jíva

    Fusionista :-)

    Příspěvků: 1028

    Zaregistrován:
    22.06. 2005
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Zde lze srovnat poruchovost s BXkem smile-P

    http://bxclub.com/zkrat.php?co=35

    Zadej si tam do pravého sloupce Chrysler Voyager a zjistíš, co mí šéfové, kteří postupně vystřídali řadu Vojažérů. Jezdí do servisu častěji než já smile-D a libujou si, že maj levnější díly než kdejaké evropské auto. Jezdil jsem s několika typy, benzin 3 litr, nafta 2,5 litr, automat i manuál převodovka. Starší kratší typ jsem v zatáčce málem převrátil, novější se už tak nekolébají. Je to miniautobus - koráb na kolech, ale nechtěl bych ho ani kdyby mi sjel do garáže smile-lol

    Dolů  ||  NahoruIP:87.249.141.xxx  Vloženo:18.01.2010 13:51:12  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    pardón, tam píšou vadnej motor ... sem nedočet smileaha



    tak třeba tento:

    http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/chrysler/voyager/7726400

    řídím se financemi co si nastínil ... jinak bych šel po novějším smile

    Dolů  ||  NahoruIP:84.42.225.xxx  Vloženo:15.01.2010 14:26:06  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    2,5TD absolutně nebrat.výrobce je italskej VM Motori.U těchto motorů praskaj hlavy,rozvodový řetězy,odchází spodek a blbě se chladěj.



    to CRD je lepší,ale tam začnou problémy po 200 tis. km,ale neni to tak hrozný jako u toho TD.



    Když Voyager tak benzín a v plynu.nesmrtelný.Ty jediný jezděj a jezděj.Diesel jedině od roku 2001-02 výše a nebo nějaký TD po generálce,ale to nikdo neprodá smile-)



    např.: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/chrysler/voyager/7584019





    Dolů  ||  NahoruIP:212.158.136.xxx  Vloženo:15.01.2010 17:36:27  


    Luboš.H

    bxman

    Příspěvků: 246

    Zaregistrován:
    22.11. 2008
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Pěkný kočár. Přestože jsem zapřísahlý Citroeňák tak do tohodle bych šel.

    Dolů  ||  NahoruIP:83.208.80.xxx  Vloženo:16.01.2010 19:47:14  


    Stiblos

    bxman

    Příspěvků: 250

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Výběr se zužuje - Sharan nebo Galaxy smile-) , nafta, min 1998, 6-7 sedaček, 81kW

    Jak probíhá a kolik stojí vyřizování auta ze zahraničí?

    Dolů  ||  NahoruIP:88.146.137.xxx  Vloženo:16.01.2010 22:09:57  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Evasion vs Galaxy   
    no VW..budes sklamany tym podvozkom :) tam su miesto tlmicov drevene koliky..

    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.196.xxx  Vloženo:16.01.2010 22:29:53  


    Stiblos

    bxman

    Příspěvků: 250

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Loser - to fakt nemám v úmyslu smile-)

    panbx - ten citrouš a potažmo jeho bratříčkové jsou tak nějak tvarově...no prostě moc se mi ten krabicoidní tvar nelíbí smile-(

    Dolů  ||  NahoruIP:88.146.137.xxx  Vloženo:05.02.2010 20:36:55  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 806

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: Evasion vs Galaxy   
    odpoved bude strucna..

    predloni sem byl na tom jako ty:

    picasso / scenik

    nakonec mam vw sharan 1,9 tdi , 81 KW, automat. rv: 1999

    behem teto doby jsem nasbiral na mpv clubu ( http://www.vw-club.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=14817 ) hodne informaci.

    a muj nazor?

    v budoucnu opet sharan nafta a 81kw

    galagy ci alhamru ani omylem.

    ano jsou levnejsi trosku (ted po krizi se to mozna uz i srovnalo), ale i tak radeji vol sharana.

    tolik muj skomny nazor





    Dolů  ||  NahoruIP:217.197.147.xxx  Vloženo:13.01.2010 22:05:20  


    jenyk

    bxman

    Příspěvků: 148

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Evasion vs Galaxy   
    Nevim jestli zalezi na roku vyroby auta,ale mne to cele vyslo na 5000.Prihlasovaci STK+Emise+Inspektorat.

    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.202.xxx  Vloženo:17.01.2010 11:52:24  


     (1)   2   3  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3931 hl.)
     
    Zadni (2967 hl.)
     
    Ctyrkolku (3081 hl.)
     
    Je mi to jedno (3305 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 13284

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS