|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| LHM v odvzdušnění |
Dobrý večer pánové, poprosil bych o pomoc s problémem.
Mám tady od známého BX. Vytekla mu hydraulika. Vystřelila hadička, která vede do zásobníku LHM zezhora (přes kolínko) a podle popisu by to mělo být odvzdušnění předních pístnic. Po nandání zpět po asi 500 metrech znova to samé. Potom auto přitáhl ke mě. Předek je na zemi, zadek je normálně zvedlý.
Tak tedy:
1, Kde se vzala LHM v odvzdušnění? Kdyby byly špatné přední pístnice, tak nejdřív vystřelí přepady u kol, nebo ne?
2, Na co je v této trubce ocelová kulička?
Podle známého první příznak byl takový, že mu začal předek lítat nahoru a dolu.
Předem děkuju za odpovědi.
MíraCB
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.43.xxx Vloženo:06.01.2010 21:20:40 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Měl jsem to samé asi před půl rokem... Taky jsem měl předek u země a zadek nahoře, také mi vystřelila hadička u zásobníku a navíc i u levého kola jeden přepad. Přepady jsem dal nové, jelikož jsem je měl zpuchřelý a na hadičku u zásobníku motex pásku... Problém byl ale v tom že jsem měl zarezlej korektor výšky. Po rozhejbání bylo vše v cajku...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.241.73.xxx Vloženo:06.01.2010 21:31:41 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
Proboha, Jiro, co to meleš. Ta kulička v kolínku tam patří, je to "ventilek" který pomáhá pumpovat LHM z přepadu pístnic do nádobky a zároveň "dýchá" do pístnic jak se stahují a natahují ...
kulka v reguláku
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:06.01.2010 21:55:48 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
Tady je obrázek kulky v reguláku pro ty, kteří si potřebují doplnit mezery ve vzdělání, aby nešířili bludy
kulka v reguláku
kulka v reguláku
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:10.01.2010 17:38:36 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:10.01.2010 21:09:57 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Ještě zkontroluj zda není urvaný svár na táhlech od páky regulátoru výšky apod...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.241.73.xxx Vloženo:06.01.2010 21:39:22 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
Miro, když to lítá samo nahoru dolu a to dost výrazně, tak to je někde na korektoru asi vzduch, mohlo by to přisávat na sací hadici do čerpadla. Když to chodí nahoru dolu jen trošku , tak cca 3 cm tak to by mohl být vyběhaná korektor, který stále propouští tlak bo pístnic, pak to zachytí táhlo a spadne dolu a zase znovu ...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:06.01.2010 21:59:53 |
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Děkuju všem za rady. Dneska jsem zkusil něco udělat.
Zjistil jsem, že trubky od přepadů a odvzdušnění jsou průchozí, jdou profouknout.
Když jsem sundal u nádrže LHM hadičku odvzdušnění, tak z ní při nastartovaném autě teče LHM. Předpokládám, že je to špatně, že to nemá. (pokud je to odvzdušnění a jestli jsem dobře pochopil popis PaMa, tak zde LHM být nemá)
viz také asi Hynes: z odvzdušňovacího vedení -4- od předních pracovních válců pérování; na těchto přípojkách nesmí být stopy po prosakování oleje, jinak musíme zkontrolovat i přípojky na válcích pérování
Takže - jsou to špatné přední pístnice? Co mi poradíte?
Pod autem okolo korektoru jsem nic podezřelého nenašel.
Díky všem
MíraCB
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.43.xxx Vloženo:10.01.2010 21:06:49 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
co se mi to tam cpe furt ten vobrázek ??
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:10.01.2010 21:11:15 |
bxman
Příspěvků: 220
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Zdravím Míro,o tomhle kuriozním problému mi vykládal čert odsud z BXclubu,ta kulička tam nemá co dělat,a je z regulátoru tlaku,odtamtud uteče,a proto to přepouští do nádobky a nezvedá(alespoň tak jsem to pochopil)
Buď sem čert napíše,nebo mu zavolej,číslo má v profilu
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.24.11.xxx Vloženo:06.01.2010 21:48:10 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
A to že to kolínko to vystřelí, tak to asi někde bude přicpaná to druhé vedení přepadu od pístnic ve kterém se LHM vrací.
Vysvětlaní: Dvojhadice od pístnice má jeden zdroj = pístnici, jedna hadiška vede LHM k nádobce, druhá vede k tomu kolínku s kuličkou-ventilkem na nádobce LHM. Když se pístnice stlačuje kulička si sedne a ucpe průchod, vzniklým přetlakem to tou druhou hadičkou od pístnice vytlačí LHM do nádobky. Kdž se pístnice natahuje, pístnice nasává ,kuličku to nadzvedne a proudí vzduch do roztahující se pístnice... prostě jednoduchá pumpa ...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:06.01.2010 22:06:14 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
jsou špatné přední pístnice, přetěsnit ... pošlu návod jakto najdu
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:10.01.2010 21:09:15 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
sundal bych ještě pro jistotu identifikace úniku přepady pístnic jak jdou hadičky na kastli na trubičky za kolama, jestli to poteče z těch gumových hadiček od pístnice je to jasné, zkus u obou kol .
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:10.01.2010 21:14:15 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
Jírááááy, já ti tehdá říkal, že při odvzdušňování nesmíš povolit odvzdušňovák víc jak o dva závity, bo na reguláku je kulička, co ti zdrhne do hadice, třeba na 1,4ce se to stává dost často. Ta mrňavá gulka v kolínku s touhle nemá nic společnýho, je to tak jak píše PaM grrrrrrrrr....
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:06.01.2010 23:02:24 |
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Díky moc, ještě zkusím kouknout na přepady u kol. Návod na přetěsnění předních pístnic nepotřebuju, už jsem to dělal.
Díky všem za snahu, ozvu se, jak jsem dopadl.
MíraCB
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.43.xxx Vloženo:10.01.2010 21:19:13 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušnění |
Jako vtip dobrý, 100 bodou Oldo Hlaváček
Nevím jak by se ocelová kulička o průměru 7mm, propasírovala otvory v reguláku cca 3 - 4mm
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:07.01.2010 09:12:14 |
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Zdravím,
tak jsem včera kouknul na přepady u kol. Ze všech čtyřech trubiček teče LHM. Takže zkusím vyměnit ty těsnění a potom se ukáže....
Za návod děkuju.
MíraCB
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.43.xxx Vloženo:12.01.2010 21:33:15 |
bxman
Příspěvků: 220
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Jéé,tak sorry,to jsem to nějak popletl,já myslel že je to tahle závada ,a že ta kulička je z reguláku ,a proto se to nezvedá.Tak mám v tmhle holt ještě značné mezery,ale ještě že jste ho uvedli na pravou míru
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.24.11.xxx Vloženo:07.01.2010 19:15:54 |
nováček
Příspěvků: 7
Zaregistrován:
..
| Re: LHM v odvzdušnění |
Zdravím a děkuju ještě jednou všem za rady.
Vyměnil jsem v jedné pístnici těsnění, i když se nezdálo špatné a druhou jsem vyměnil celou, byla uvnitř celá rezatá, ani se mi jí nepovedlo rozebrat. U náhradní jsem vyměnit také těsnění. Zatím z přepadů nic neteče, tak se snad oprava povedla.
Napadla mě ale ještě jedna myšlenka - nemohlo tento problém způsobit zamrznutí vody někde v hydraulice? Tato závada se stala v době, kdy bylo venku kolem - 10 st. C. Než jsem sehnal náhradní pístnici, tak bylo auto asi tak 3 dni v garáži, kde bylo + 10 st. C.
No, uvidíme, do konce měsíce má zase mrznout...
Ještě jednou díky všem.
MíraCB
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.43.xxx Vloženo:20.01.2010 16:51:12 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: LHM v odvzdušňování |
Neodborné zásahy do hlavního tlakovéího regulátoru můžou skončit i takto ...
všechno jednou paskne
všechno jednou paskne
| Upraveno PaM v 28.02.2012 22:57:48 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:28.02.2012 22:57:17 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13285
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|