www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Marian
  Kubanec
  Zajda

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    herbie :D
    herbie :D

     
    Fórum >> Elektrika >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Velice dobrá závada   
    Poslední dobou jsem začal pociťovat, že ranní starty u diesla nejsou to co byly. Dnes ráno jsem už nenastartoval, ale, a je to tu, chytlo to na cuknutí. Bez lana, žádného dlouhého roztahování. Prostě s jistotou že rozvody jsou v cajku, jsem do toho strčil a cvaknul tam dvojáka. Všichni si řeknou jakej jsem vůči autu hulvát, ale fakt jsem spěchal. Nejdřív jsem to přikládal tomu, že občas protáhnu studený motor a zdrbal jsem kroužky, a že motor nemá řádný tlaky. V dílně jsem si jen tak pro jistotu změřil dobíjení, ukázalo to 14,5voltů a pak jsem mazal dělat jinou práci. Tak nějak se mi to rozleželo během práce v hlavě, během toho mi volal pan Létal z moravy, že má problém se startováním na dieslu no a někde po šesti hodinách jsem cvičně změřil napětí na baterii se zapnutými světly. dávala 12,7Voltů, po dobu 3minut. Tak si říkám, kurňa, čím to??? Proč ráno netočí jak má a nechytí?? No a pak mi to docinklo. Vždyť ráno to točilo, jak když je vybitá baterie. Tak jsem čapnul osmičku imbus a hurá ven se startérem. Po sundání víčka nad uhlíky, jsem pochopil kolikátá bije. Běžným startováním a provozem se z vazeliny a prachu stalo jakési lepidlo, které zalepilo skoro celá střeva startéru a na dovršení celého neštěstí, prach, neboli otěrbordel z komutátoru a uhlíků vytvořil jakousi polokrustu, která mi spojila vodivě plus od jedné poloviny vinutí statoru na zem místo toho aby proud prošel přes komutátor na rotor. Po vyčištěni to už zase s motorem pěkně točí, jak má. A ponaučení, i funkční věc, je dobré jednou za čas vyndat, rozebrat a vyčistit. smile-D smile-D smile-D

    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:25.11.2009 22:02:31  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Velice dobrá závada   
    to se mi stalo taky TD ne a ne naskočit.vyndám startér,profouknu,očistim,trošku přimáznu a hle von točí.

    Dolů  ||  NahoruIP:212.158.136.xxx  Vloženo:25.11.2009 22:04:34  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: Velice dobrá závada   
    Navnadils me.. jsu si rozebrat svuj druhy starter a skontrolovat jej.... :)

    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.2.xxx  Vloženo:25.11.2009 22:05:47  


    dedek

    bxman

    Příspěvků: 197

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Velice dobrá závada   
    Rozborka+sborka---jak na vojně.....něco na tom bude....a je!!!!Čistit a čistit...funguje to

    Dolů  ||  NahoruIP:90.180.213.xxx  Vloženo:26.11.2009 13:11:24  


    dall001

    bxman

    Příspěvků: 507

    Zaregistrován:
    12.10. 2006
    Re: Velice dobrá závada   
    jj, startér je panečku prevít, vím o tom svý...

    Dolů  ||  NahoruIP:89.24.237.xxx  Vloženo:01.12.2009 18:18:49  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Velice dobrá závada   
    Výhoda mít druhé bx, nejlépe benzínové a pak až z člověka opadne nasranost, tak se do toho podívat smile-D .

    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:02.12.2009 22:01:19  


    asdfg

    nováček

    Příspěvků: 24

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Velice dobrá závada   
    Tak jsem taky jendou na dieselu nemohl otočit startérem, nechal jsem ho opravit, koupil jsem taky novou baterku, zkontroloval všechny dráty a nic. Motor se ani neotočil.

    Nakonec to bylo tím, že byl vždycky jeden z válců plný vody a jak je známo voda je nestlačitelná. Citroen byl vždycky pokrokový. Fau-véčka mají přímé vstřikování, citroen má už i přímé chlazení

    Dolů  ||  NahoruIP:89.103.8.xxx  Vloženo:06.12.2009 10:29:35  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3931 hl.)
     
    Zadni (2967 hl.)
     
    Ctyrkolku (3081 hl.)
     
    Je mi to jedno (3305 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 13284

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS