|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| start v silnych mrazech |
Dneska mi BX nechtel natocit vubec. Baterka dobra, tocil dobre, zhavi vsechno, ale ani neskyt. Pomohl jsem mu jeste vyssim napetim pres kabely z druheho auta, ani tak nic.
Xantie 1.9TD taky vzdorovala, po podpore pres kabely se ale za 5 vterin chytla (az po druhem pokusu).
Jak nastartovat BXo? Pomuze neco vstriknout pred nebo behem startu do sani v takovych mrazech? Jinak nad -16 se starty problem nemam. Ale dnes pri -20 po 10 pokusech odmital spolupracovat... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:93.99.63.xxx Vloženo:11.02.2012 12:08:39 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: start v silnych mrazech |
PS: ted prez den uz ho nastartuju, ale zitra rano s nim potrebuju jet... a maji byt jeste vetsi mrazy ze soboty na nedeli. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:93.99.63.xxx Vloženo:11.02.2012 12:11:28 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: start v silnych mrazech |
mě po 3týdením stání venku (baterku jsem měl ve sklepě) se směsí Verva 60 oct a trochu slivovice (o.4l a 15 l Verva),co se nedala pít po 2x nažhav bez problému motor 1.9 d chytil .Hnedle ale zhasl ,páč to lehce ztuhlo v trubkách a to tam mám dekl pod motor z P406. Žhavl jsem ho ještě 2x s lehkým držením plynu a dal si říct .
Můžeš mu dát přečíst noviny ,jestli si vzpomínáš ze zelených let ,jak se starovaly PV3S.Obdobu jsem viděl v jednom bázu,jak borec staroval XM 2.5 D s letlampou zabořenou do sání pár minut .Princip je stejný . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.223.xxx Vloženo:11.02.2012 12:24:10 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
presne tohle mi kdysi delala zatuhla nafta v palivovem filtru. Tak sem vydelal celej filtr ( dva srouby + 2 hadice) dal ho do tepla a za pul hodiny naskocil uplne krasne | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.213.10.xxx Vloženo:11.02.2012 12:31:32 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: start v silnych mrazech |
Uvazoval jsem o nejakem horlavem spreji, zapalit to a fouknout ohen do sani (za filtr..) pripadne jenom ten sprej bez ohne... :D | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:93.99.63.xxx Vloženo:11.02.2012 12:32:57 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: start v silnych mrazech |
no takle se staroval ty vejtřasky se zapálenýma novinama do sání , druhej mezitím startuje .Dělá to ale bordel a nenecháváš to tam vyhořet celý , držíš to jak rohlík v ruce a pak odkloníš . Sprej udělá větší žár a vše je ´kolem plast tak s rozvahou .... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.223.xxx Vloženo:11.02.2012 12:39:25 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
mno, ten sprej bych neriskoval, jak to chytne, tak vylitnou otacky dost nahoru s tim, ze motor je ztuhlej a neni promazanej. do vejtrasek se sice neco strikalo primo do sani, ale taky se delala GO motoru po kazde zime | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.213.10.xxx Vloženo:11.02.2012 12:53:06 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: start v silnych mrazech |
To Tolstoj-a kde si to vyčetl,že se po každé zimě dávali V3S do GO?Především záleželo na kilomatrovém proběhu kdy šla do SO a kdy do GO ,eventuálně uloženky na revize!
Jinak ty noviny či letlampa-němělo moc smyslu plamen přímo do sání,spíše jen horký vzduch od plamene.Plamen přímo do sání spolykal většinu kyslíku a tím pádem pomohl jen trochu.Nej problém dělali ty noviny pokud se dostal poppel z nich do sání!
Normálně prodávají startovací spreje-stříkneš do sání a pak startuješ-to nehoří v sání,ale až ve válcích.je to nějaká lehce vznětlivá látka jako byli v minulosti startovací éterové ampule do vojenské techniky. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:11.02.2012 13:12:24 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: start v silnych mrazech |
a tím ty točky nepujdou dolů ani po vytažení klíče ze spínačky ....to jedině zacpat sání.Jó garáž řeší vše ....a teplý vzduch . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.223.xxx Vloženo:11.02.2012 13:12:49 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: start v silnych mrazech |
To Myšut-zkoušel,jsi to někdy? Vypadá že ne.Žádné otáčky ti nevylétnou nahoru a tím pádem ani když vypneš zapalování! Ten sprej pouze napomůže lepšímu vznícení nafty a pak,nestříkneš ho tolik aby to poškodilo motor,teda pokud ti to nebude do sání stříkat druhá osoba a ty točit motorem,pak možná ano. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:11.02.2012 13:19:27 |
bxman
Příspěvků: 477
Zaregistrován:
17.10. 2005
| Re: start v silnych mrazech |
Startovaci spreje jsou uz v dnesni dobe celkem v pohode.
Je to lepsi nez kdyz tam striknes treba odmastovac po nem vyleti otacky poradne nahoru. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.240.177.xxx Vloženo:11.02.2012 13:20:08 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: start v silnych mrazech |
jsem odpovídal na link výš, přihlásil jsi a dal tam svůj příspevěk dříve .Odpověď je na klasický xxx něco noName sprej zápalné povahy .
Zkoušel .Nepoužívám. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.223.xxx Vloženo:11.02.2012 13:25:00 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
to Kapitan: kamos je vojak, jezdi s polni kuchyni. Startuje to v zime vselijak, maji na to vselijake startovaci spreje i si pomahaji klasicky horicimi novinami. Rocne s tim najezdi par set km, ale kazdy rok se dela GO motoru, nebo vymena motoru.
To jestli motoru vylitnou otacky po nastartovani spis zalezi, kolik toho tam das | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.213.10.xxx Vloženo:11.02.2012 13:29:07 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
štartovací sprej by som nedoporučoval ,počul som potom ten buchot v motore, na jeseň dám čistý naftový filter ,aditívum a trocha petroleja | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.121.187.xxx Vloženo:11.02.2012 13:35:00 |
bxman
Příspěvků: 477
Zaregistrován:
17.10. 2005
| Re: start v silnych mrazech |
tak s tim petrolejem no nevim. a palivovy filtr muzes dat klidne hned a nemusis cekat na jaro | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.240.177.xxx Vloženo:11.02.2012 13:38:35 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
jeseň na slovensku je váš podzim ,čo tam pletieš jaro | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.121.187.xxx Vloženo:11.02.2012 14:43:10 |
moderátor
Příspěvků: 1597
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
základ je dobrá nafta,tankuju AGIP a při -22 mi to chytne v pohodě,baterku mam starší a motor v kondici.Aditiva nepoužívám.
Do výlítaný hučky,nekvalitní nafty nebo prostě do jebky co nenastartuješ dej na plnou nádr 10l benzínu a bude ti to chytat v pohodě. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.92.13.xxx Vloženo:11.02.2012 15:27:32 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: start v silnych mrazech |
To Tolstoj-uvažuj .Víš kolik by to stálo a jak by to vypadalo ,každý rok dělat GO?M.j. pár let mám odsloužených jak v ČSLA tak v AČR a přibližně za 10 let šla moje rotní vejtřaska jednou na středku SO.Ten tvůj kámoš Ti buďto kecal nebo jsi jej špatně pochopil.Každých deset tisíc km se dělala tzv TO (technická oprava 1 a 2)-což byla v podstatě taková větší údržba (ko brzd.obložení,výměna náplní atd)
Co jsem měl dva naftáky,tak jsem nikdy nedával aditiva a žádnou vervu či jinou dražší (?a lepší?) naftu,vždy tu nejlevnější (a do ibizy dokonce Biodiesel od OMV,který byl v tu dobu nejlevnější) a v zimě občas trochu lihu skrz vodu a na každou nádrž 5l.benálu.Nikdy mi nafta nezamrzla a vždy v poho vzhledem ke stavu motoru!!
PS samozřejmě baterka musí být v dobrém stavu!!! | Upraveno kapitán v 11.02.2012 16:36:48 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:11.02.2012 16:35:43 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: start v silnych mrazech |
to kapitan: nebudu se hadat, nicmene jsem mu zavolal. Pry tam je nejake vstrikovani eteru prave pro studene starty, protoze to ani nema zhaveni. Po startu s tim eterem vylitnou otacky hodne vysoko. Po zime se dela mozna ne GO motoru, ale motor se vytahne rozebere a co je potreba udela. Nerikam, ze to je kvuli tem startum, mozna si to vojaci potrebujou nacvicit, ale dela se to | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.213.10.xxx Vloženo:11.02.2012 17:21:10 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: start v silnych mrazech |
Jo je to tam a nejen ve vejdách,ale ve 148,813,měli to OT62 snad i T-55 a modifikace.U vejdy je to vedle palubky nad motorem takový al bazmek.Jsou to jakoby dva válečky spolu spojené,jeden je na patronu ,která se propichuje trnem ve víčku a vodorovně pumpička,kterou se to žene do sacího potrubí.Pokud se to použilo správně,tak nehrozilo žádné extrémní zvýšení otáček.Většinou se dělala chyba,že se eter nastříkal do potrubí a pak se startilo,to vylétli točky dost nahoru.Údajně jedno použití způsobilo opotřebení jako ujetí cca 500km.Tolik k upřesnění. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:11.02.2012 19:27:28 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13285
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|